11 Nisan 2017 Salı

Yol ve istikrar

Geçen yaz girdiğim D&R'da elime bir kitap alıp öylesine çevirip bir cümlesini okumuştum.
"...Beni sakın; okuluma, ırkıma, inancıma yada coğrafyama mal etme!
Dış dünyadaki "normal"i toplumun geneli belirler!
Evrende normal, anormal, doğru, yanlış, simetrik, ideal yoktur!" YOL/Metin Hara/ sayfa 95

Ara sıra böyle yapıyorum, kitabın herhangi bir sayfasını açıp bir cümle okuyorum ve içime işliyorsa hemen alıyorum, meşhur olup olmaması önemli değil kitabın o anda yani... Kolay olmadı okumak çünkü uygulama istiyor ve niyeyse bu kitabı evde okuyup bunları yapamamıştım, yarım kalmıştı...
Bugün bitireyim diye elime aldım ama 95.sayfası kıvrıktı ;-) O sayfa için aldığım kitabı, o sayfaya kadar okuyup bırakmışım iyi mi? ;-)) Bugün yeniden başlamaya karar verdim bakalım ne olacak...

Evrende her ne kadar doğru/yanlış vs olmasa da, benim geçen hafta 1 tane alıp devamını bir türlü bulamadığım ipin üzerindeki bantın yanlış olduğunu keşfettim hafta sonu tesadüfen ;-)) Bu kadar da olmaz ya Hu dedim valla ama sinirlenmedim güldüm. Ya firma ya Ayşe karıştırdı bantı bilmiyorum. Sonuç, ip bulundu ve istikrar hevesim sekteye uğrasa da araya iş girmeden tamamlandı.


Tabi bu ipi ararken bir turkuaz ip göz kırptı, kızlarım da ben de bayılırız turkuaza diye silk effect olan bu pırıl pırıl cotton da alındı ve başlandı ;-))


Umarım istikrarım devam eder ;-))

Her ne kadar istikrar devam ediyordu desem de cumartesiye kadar ki günlerde şu aklımdaki seramik objeleri denedim, kurumaya bıraktım, boya için beklemekteler...








İşte böyle blogcum... Bekle beni...












2 yorum:

Derya dedi ki...

Hadi devam Ece işlere daldıkça bırakamıyor insan ama o rutini yakalamak lazım, seramiği merak ettim neyle nasıl yapıyorsun neyle boyayacaksın belki bende denerim hiç yapmadım daha önce bizi bilgilendirirmisin müsait bir vakitte, kolay gelsin :)

Ecehan dedi ki...

#Deryacım; seramik için Jovi yada Das marka seramik hamuru kullanıyorum, istediğim şekli verince ve en az 1 gün iyice kuruyunca da Art Deco'nun akrilik boyalarını kullanıyorum. Önceleri sulu boya ile bile yapmıştım ama akrilik boya sanki daha az yorucu. Parlaklık istersem de sprey vernik kolayca çözümlüyor o kısmı. Çamura şekil vermek oldukça stres arındırıcı bir iş, mutlak denemeni tavsiye ederim ve merakla bekliyor olacağım... Teşekkürler güzel dileklerin için...