12 Nisan 2017 Çarşamba

Şüphekâr...

Ne kötü biliyor musun blog?
Birileri.... Sana hiç sormadan, hiçbir şey olmamışken, uzmanlığını, yetkinliğini hiçe sayarak pat diye görevini değiştirebiliyor...
Açıklamasız, anlamsız, mantıksız...
Sadece "ben istedim oldu" demek için...
Komik...
Şüphekâr...
Evdeki mobilyalarını bile bu kadar çabucacık ve araştırmadan bilmeden değiştiremiyorlardır emin ol...
Bilgi ucuz, emek kıymetsiz, liyakat sıfır sayılıyor...
Başarılıysan hele bir de hapı yutmuşsundur, mutlak oynanacak listedesindir...
Anlaşıldığı üzere keyifsiz bir durum yaşıyorum ama sadece kendimle ilgili bir durum değil...
Zaten yeni bir durum da değil...
Kaçıncı?...
Ben bile unuttum çoktan, saymasam mı acaba artık...
Herşey olunabilen hayatta en üstün değer insan olabilmek, düşünceli olabilmek, invitmemek, hor görmemek, kıskanmamak, alkışlamak yeri geldiğinde oysa...
Bunlar tecrübe mi, bizi büyütüyor mu bilmem ama ben büyürken içimdeki bir sürü güzel hissin küçülmesine izin vermemeliyim savaşı var sonra da, di mi?...
...
Çok da tın! demeyi ne çok isterdim, bir sürü idealler sönüp giderken bile oysa...
...

Kafayı meşgul etmek için örülmüyor örgü de... Her bir ilmek, balıkçı oltasının ucundaki o çengelli, batınca parçalamadan çıkan iğneye de benzeyebiliyormuş...
Öğrendim yeniden ama olsun...
Evet olsun varsın...
Yansın yanabildiği kadar...
...

Belki bir çay demlerim günün birinde, keyifli dostlarımla sohbetin belini kadayıf tepsisinin başında kırarız...
Belki bir demet kır çiçeğiyle de bir es verebiliriz...
Belki bir toprak kokan bir testiden, cayır cayır yanarken ortalık buzzz gibi bir su içeriz herşeyin üstüne...
Kimbilir...
Belki dans bile ederiz, 40 yıllık hatra binaen...
Hazırlıklı olmak lazım değil mi her zaman umuda?
Hadi öyle olsun...






1 yorum:

Derya dedi ki...

Ah Ececim belliki canını çok sıkmışlar, bazılarının aksine önde olmamaya, kendini göstermemeye çalışsanda bir şekilde göze geliyor insan, birden herkez o güzel şeyin peşine düşüyor yok olmalı, kendilerinin asla olamayacağını bildiği,ama takdir etmeye yüreği yetmeyen insanların hedefi oluveriyorsun.
burada gereken sabır sanırım, biryerde ne kadar anlatsanda, göstersende olmuyor :( umut hep bizimle olmalı başka da birşey yok zaten