5 Nisan 2017 Çarşamba

1 günlük istikrar

İstikrarlı bir akşam geçirdim dün ;-)) Bir motif daha yaptım, oldular 2... Başka bir işe sarkmadım, hatta zaman kalsın diye balığı bile yahni yapıverdim.


Eskiden beri bu karamel rengini çook severim, annemin bana ders çalışırken getirdiği sütlü kahveleri hatırlatır hep.  Eckhardt Tolle, Şimdinin Gücü adlı kitabında dese de "geçmiş şimdiki zamanı etkilemekten acizdir" diye ben bu fikre katılmayanlardanım. Geçmiş, hatıralar, yaşanmış ve hatta yaşan/a/mamış anlar beni hep etkilemiştir. Şimdi şu yaptığım şey kimbilir nelere tanık olacak? Kolay kolay eskiyip atılmayacağına göre kimbilir kimlerle gözgöze gelecek? Bakana hangi duyguları anlatabilecek? vesaire vesaire...
Seviyorum her şeyi... Sevmeyi...



2 yorum:

okuyan dedi ki...

Karamel rengi bana hep çok nostaljik gelir. Mutlu eder beni:)
Motif harika.
Ellerine, emeğine sağlık.
Çokça öper, kocaman sarılırım:)

Ecehan dedi ki...

Ben de seni öpüyorum Ayşınımmm...