6 Nisan 2017 Perşembe

2.gün istikrar(!) yarım kalmışlık ;-)

Nasılsa devamını bulurum dediğim ip bana yakın yerlerde tükenmiş maalesef, başka yerlere bakmam lazım ama dün ip bitene kadar yapıp ben yine elbezlerime devam ettim, bir miktarda takı yapmaya çalıştığım işe ;-))



Bu motifler 22x22 cm oluyor ve 100 gr.lık bir ipten bu kadar çıkıyor ;-)
...demişken; yarım kalmışlık kötü müdür her zaman diye bir an çıngı çıktı gözlerimden...
Belki de taaa içimden... Bu kadar densizim bak motiften geldik nerelere? Herkes mi böyle bilmiyorum ki, neden bende hep böyle oluyor bilmiyorum...
...neyse...


Takı'm biraz deli dolu olsun istiyorum, Özellikle açık yakalı üst giyersem bazen kamufle etmek isteği duyuyor ve büyük takı arıyorum, abartıyı da hiç sevmediğimden deli-dolu ama sıra dışı, boynuma oturmayan (2 dakikada sıkılır atarım çünküm ;-))Aralarına boncukcumdan özel aldığım renkli boncuklarla da birer giriş yaparım herhalde diye düşünüyorum şimdilik. Onlar Pandora'nın saksısında bekliyorlar ilham periliçelerimin gelmesini aralarda ;-)
...demişken; o da beklemekten yoruluyor mudur her zaman diye bir an çıngı çıktı içimden... Bilmiyorum, yine bilmiyorum işte...
...neyse...



Bu akşam iş çıkışı fidelerimi ekeceğim, el işlerine ne kadar devam ederim bilemiyorum ama bir de seramik hamurundan gelincikler yapıp, elektrik düğmeleri ve merdiven korkuluklarında birer ikişer göz kırpsınlar istiyorum bittiklerinde ;-)
demişken; o çamur gelincik olmayı ve elektrik pirizlerine yada merdivene süs olmayı istiyorlar mıdır gerçekten dediğimde, çıngılar havai fişek olmuştu artık...
...Bilmiyorum... Kimin ne istediğini bilmiyorum...
...neyse...
Sevgiyle ve umutla bekle beni blogcum...

2 yorum:

Derya dedi ki...

Ah o ip bitmesi benimde başıma gelir hep, bu kış bir atkı öylece kaldı, neydi ipin Ececim bakayım buralardan adını numarasını yazarsan.
Kolyeler şahane gidiyor, kolay gelsin..

Ecehan dedi ki...

#Deryacım, aslında pek bi sağlamcıyımdır ama cotton mevsimidir, her yerde bulunur diye bir şahbazlık yapayım demiştim, sağol tatlım ben buralardki her yere bakmadım henüz, bulamazsam söylerim tatlım çok teşekkürler...