25 Mart 2012 Pazar

"Beni unutmayın" desem...

Yeniden "merhaba" demek, yaşamanın, nefes almanın, duymanın, dinlemenin en güzel şeyi olsa gerek.
Halimi hatrımı soran, dua yollayan tüm arkadaşlarıma tekrar teşekkür ederim.
Allah hepinizden razı olsun.
Tam olmasa da, "şükürler olsun" diyecek hale geldim sayılır. Ağrılarım epeyce dindi ve kulağım bir miktar duymaya başladı.

Çok yorgun, çok mutsuz, çok huzursuz ve çok umutsuzum bunun yanında.
Dilerim ki hiçbiriniz, hiçbiriniz böyle bir ruh halinde olmazsınız.
Yüklenemeyeceğim kadar ağır yükler taşıdığımı hissediyorum, taşıyamayacağım kadar yükü Yaradanın vermeyeceğini de bilerek.
Umutsuzluktan nefret ettiğim halde, samimi olarak hislerim bunlar maalesef.
Daha güzel, daha huzurlu günlerde birlikte olmak dileğiyle...
Kimin ne kadar umrundayım bilmiyorum. Doğrusu artık bunu düşünmek dahi istemiyorum.
Sadece güzel, neşeli günlerin tatlı anıları kalsın üzerimde yeter.
Beni unutmayın. 


 

19 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Ecehancım, ben bir şeyler mi? kaçırdım. Sen kolay kolay böyle duygulara kapılmazsın. Saat çok geç olmasa arayacaktım.
Çok öpüyorum seni...kendine çook iyi bak sen ne kadar iyiysen ailen o kadar iyi unutma.

Çok öpüyorum çok

fiamma dedi ki...

Canım benim yaa çok geçmiş olsun:( çok üzüldüm şimdi geri geri okuyunca yazdıklarını. Ayy çok zordur bilirim ben, acaip sinirli husursuz ve ruhsuz yapar insanı. Balyoz gibi kafana iner durur ağrıdan duramazsın lakin umarım bu satırlarımı okurken hepsi geride kalmıştır ve daha iyisindir, çok geçmiş olsun.

Noblesse dedi ki...

umarım sıkıntıların biran önce biter, sağlığına kavuşursun.biz bekliyor olacağız.

okuyan dedi ki...

Kendini çok daha iyi hissetmen için dualarımla seninleyim, bil istedim.

yaruze... dedi ki...

Bu ne demek şimdi yaa?Ne oldu Ececim,ben bir kaç gündür takip edemiyorum pek blog falan.Hayırdır diyip hemen önceki postlarına bakacağım.Çok endişelendim şimdi :(

biricitconsungunlugu dedi ki...

gecmıs olsun umarım daha guzel yazılarla gelırsın sevgıler

annemahsustan dedi ki...

Canım tekrar geçmiş olsun. Mail de attım okuyamadın sanırım. MErak ettim seni. Öptüm, dikkat et kendine...

özii dedi ki...

geçmiş olsun canım ,uzun süredir bloglara bakmayınce yeni görüyorum. Üzüldüm :( acil şifalar dilerim...

Arzu Sarıyer dedi ki...

Ah Ecem sevgili kardeşim,tekrar tekrar geçmiş olsun.Acılar seni hemen terk etsin ,küçük meleklerin seni çabuk iyileştirmişlerdir umuyorum.Hepinizi sevgiyle selamlıyorum...

uzunincebiryol dedi ki...

Tekrar geçmiş olsun, inşallah artık daha iyisinizdir, kızlarınızın olması ne şans, Allah onlara da sağlık mutluluk versin, moralinizi yüksek tutun lütfen.

orhankaradogan dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun tekraren.

Şükür beklenen sevindirici haberi de bugün almış olduk.

Her zorluğu aşmadaki azim ve kararlılığınızı biliyorum bu da geçecek inşallah.

Sağlık mutluluk huzur başarı ve tüm güzellikler sizlerle olsun.

Derya Kuzusu dedi ki...

Merhaba Ececim, hayırdır senden alışık olmadığımız bir ruh hali gördüm. Ne diyeceğimi de bilmiyorum ama bir an evvel yüklerini atıp, rahatlığa ve o neşeli pozitif enerjine geri dönmeni diliyorum. Bloğundan uzun süre ses çıkmayınca aklımda sana bir mail yazmak vardı fakat koştırmacadan fırsat bulup ta yazamadım, en kısa sürede senden iyi haberler almak dileğiyle, derdin her ne ise allah yardımcın olsun, varsa yapabileceğimiz birşey lütfen paylaş olur mu, sevgilerimle..

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

daha iyi olduğuna çok sevindim Ecehancım
bütün ağrılarının tamamen dinmesini diliyor, tekrar geçmiş olsun diyorum

sağlıkla...sevgiyle...

tufan dedi ki...

Her şey gelip geçiyor, bu doğru, ama birde çekene sor derler ya, biraz olsun düzeldiğine çok sevindim, kendi adına, ailenin adına, dostların adına kendine daha çok dikkat etmelisin..

Geçmişler olsun sevgili arkadaşım, küçüklerin yanaklarından öpüyorum, Allaha emenetsiniz..

Selamlar sevgiler.

LODOSCU dedi ki...

Benden iyi bildiğinizi biliyorum..Sınavların cevap anahtarı şükürdedir. Bir de OKUmakta..

Allah kolaylıklar versin..

Arzu Sarıyer dedi ki...

Canım kardeşim bak ikinci yorumum;ne demek unutmak ,hiç unutur muyuz.Umutsuzluğa yer yok bizim kibiler böyleyiz işte anlarız birbirimizin halinden...Ağır yükler ? ah Ecem ahh şimdi sana öyle geliyor, nasıl kalktığını göreceksin.Selam ve sevgilerimle...

yusufca dedi ki...

Sa Hayırlı geceler,Rabbim daha iyi etsin ....Umarım en kısa zamanda hem beden hemde ruhen daha iyi daha huzurlu,daha mutlu,daha keyifli daha... daha.... daha....olasın....sevgilerimle

mahmur prenses dedi ki...

ecehan cım gecmıs olsun canım artık cok sık ınt. gıremıyorum. ama sizleri o tatlı kızlarını unutmadım. cok guzel calısmalar yapmıssın . opuyorum. kızlara selam. acil sifalar

Nedret dedi ki...

Bu kadar düzelmek de birşeydir. İnsanın neresi ağrıyorsa, canı orada derler. İnan şu anda ben de grip başlangıcına karşı koymaya uğraşıyorum. Heryerim ağrıyor hilafsız. Allah hepimize sağlık versin. Gaçer çabucak umarım. Segiler.