11 Mart 2012 Pazar

Mozayık süslemeli şiş kutusu

Eeeeee, dünyanın boyasını malzemesini almışım,
Mozayık macerası bir kutucukla bitmezdi tabi ;-) Başlıca sebeplerin bir tanesi bu da olsa, örgülerden vesaire sonra rengarenk boyalarla uğraşmak bana antidepresan kullanmayı bıraktırdı desem?
Ondan sebep;
- Bahar geliyor ondan mı ne?
- Offf n'oluyo bana ya hiç bir şeyden zevk alamıyorum ben yine,
- Sıkılıyorum, çok sıkılıyorum ve değişik şeyler arıyorum yapmak için,
- Galiba yapacaklarım bitti,
-Üstümdeki rehavete katlanamıyorummmmmmm, diyenlere s e s l e n i y o r u m.

Deneyin, derim.

Malzemeler pahalı değil ve bir kursa gitmişliğiniz yoksa bile inanın yaratıcılığınızı kullanmak zorunda kalmak size çoook iyi gelecek. Ayrıca akrilik boyalar çarçabucak kuruduğundan bir sonraki aşama için -yağlı boya resim işinde olduğu gibi- benim gibi ananızın karnında bile dokuz ay bekleyemenlerdenseniz, ahanda valla bak denemelisiniz. ;-)

Neyse; daha önce anlattığım için bu kez sadece resim göstersem olacak galiba ;-)

Bu kez gözüme şiş kutusu amaçlı satılan bir kutu takıldı. (Bak gördün mü resim gösterecektim ama yine susamıyorum) Onu önce ;-) (valla kendime gülüyorum şu anda) beyaza boyadım. Sonra mavi ve pembe ile uçuk uçuk renklerdirdim, gelişigüzel.
(Anacım anlatmak zorundayım çünkü bu sefer her aşamada resim çekmeyi unutmuşum nasıl bir kaptırmaksa kendimi ;-) )

Bir önceki kutuya yaptığım mozayık olayını tekrarladım. Ama bu sefer deniz dalgası efekti için mavinin değişik tonlarından boyadım mozayıkların içini.


Lakin bu sefer malzemecim "buldum apppplaaa!" diye koşa koşa getirdiği o üç boyut etkisi yaratacak malzeme şeysini verdiğinden, bu kez 100 kat vernik değil de onu kullandım. Sonuç; bu da güzel. Ve vernikten daha hızlı kuruyor (1 - 1,5 günde)


Ve de, ta ta ta taaam; ;-)))


Sonra ordan burdan kestiğimiz kebelekleri (kebelek bilinçli olarak bööle yazıldı) altına da üstüne de dekupaj tutkalı sürerek yapıştırdım.
Biliyor musunuz? Ben günlerdir açıp bakıyorumda o bembeyaz tutkalın nasıl şeffaflaşacağına pek aklım da kesmeye kesmeye sürdüydüm alta da üste de.
Şeffaflaşıyormuş anacım. Korkulacak bir durum ve bu kadar ille de aklım kessin kontrol bende olsunluğa da gerek yokmuş yani. ( Bu etkinliğimizin ana teması da buydu) ;-)

Gari accık sussam iyi olcek;





Görseniz, elimize geçen her güzel resmi kesip alasımız felan geliyor. Peçete de aldık ama ben bu seferde o incecik peçetenin......amaaaan neyse işte gene bağladım piskopata, denerim olur biter ;-) olmazsa da olmaz n'apiym de mi ama yani?
Olur mu ki?

8 yorum:

cerenim.com dedi ki...

nefis olmus

Nergiz GP dedi ki...

Günaydın, çok hoş elinize sağlık. Benim son postum da örgüden şiş düzenleyici var. Sevgiler.

annemahsustan dedi ki...

Güzel oluyor devam bence: )

Benim sipariş ne alemde: ))

neslininatölyesi.blogspot.com dedi ki...

kelebekler de çok yakışmış. elinize sağlık

okuyan dedi ki...

Hele ki şiş kutusu olunca fena beğendim:)))
Ellerine, emeğine sağlık.
Sevgilerimle.

Aslı dedi ki...

Bu çalışmanızda çok güzel olmuş. Ellerinize sağlık..

yusufca dedi ki...

merhaba,ellerinize sağlık çok güzel görünüyor.

Birde blog yazılarınızı okumakta çok zorlandım.yazı blog rengi yada yazı rengi değişim yapabilirseniz çok memnun olurum.kolaylıklar dilerim

Adsız dedi ki...

Blog yazısı, başka bir makalede yazar olarak gönderdiğiniz aynı sunar ama çok sizin daha iyi gibi.