17 Mart 2012 Cumartesi

Dış Kulak İltihabı

Salı günü itibarı ile feci bir dış kulak iltihabı vak'asıyla karşı karşıyayım.
İki doğum yaptım, böbrek spazmı geçirdim daha önceleri ama en baba acı neymiş şimdi onu yaşıyorum.
Korkunç ötesi, ağrılı, acılı, tamamen tıkalı bir kulak ile ne yapacağımı bilemez hallerdeyim.
Kış kış nereden buldun bu hastalığı? dedi doktorum.
Bilmiyorum bile diyemedim hep ağlıyorum çünkü.
Allah kimselere -varsa düşmanlarıma bile- böyle bir hastalığı yaşatmasın.
En çok da yavrularımıza.
Dualarınıza ve bir parçacık uykuya derinden ihtiyaç duyuyorum.
(Dua istemek; bu yazıyı benim cümlelerimle kayda geçiren kızlarıma aitti. Sağ olsunlar.)

27 yorum:

orhankaradogan dedi ki...

Bir haftadır yazılarınızı göremeyince meraklanmıştım.

Üzüldüm şimdi.

Çok geçmiş olsun diyor, Acil şifalar diliyor, Tüm bildiğim duaları okuyarak gönderiyorum.

hasret senfonileri dedi ki...

Bir damdan düşen olarak ve ilk dua eden olarak geldim başucuna ecelerimin ecesi.. Ne işe yarar bilemem ama geçmiş olsun demekten başka ne yapabilirim??
Hiç bir faydası olmayacağını bilsem de sana çektiğin acının ne cibilliyetsiz bir ağrı olduğunu bildiğimi söyleyebilirim.. keşke yanında olabilsem..

Leylak Dalı dedi ki...

Çok geçmiş olsun.
Sağlığına duacıyım, dilerim çabucak geçer ağrıların...

Kısaca Fd dedi ki...

çok geçmiş olsun. Allah acil şifalar versin. Bu yazı da ne tatlı olmuş böyle. Babalar kızlarının ellerinden su içtiklerinde bu ne kadar tatlı bi su derler ya. Öyle. Bu tatlı bi yazı olmuş :) çocuklar paylaşınca öyle oluyo ışte.

Kara Kalem dedi ki...

Ecem çok geçmiş olsun kardeşim.

Gülsen dedi ki...

Sizi bugün izlemeye başladım :) Çok geçmiş olsun.

okuyan dedi ki...

Çok çok geçmiş olsun. Diliyorum ki tez zamanda geçsin gitsin. Dualarım seninle.
Sevgiler.

eda dedi ki...

allahtan acil sifalar dilemekten baska elimizden bir ceygelmiyor ececim malesef :( geçmis olsun;

bahar006 dedi ki...

Canım benim, çok geçmiş olsun, Allah acil şifalar versin ya çok üzüldüm.

Syhn dedi ki...

oyy çok fena... çok çok geçmiş olsun..
acil şifalar..

reyhane dedi ki...

Allah kolaylık versin, kulak işi ne menem bir şeydir iyi bilirim..

A.ÖzeR dedi ki...

çok çok geçmiş olsun ecehan.. dualarım seninle..

jale dedi ki...

Çok geçmiş olsun acil şifalar...

Newbahar dedi ki...

Nasıl bir ağrıdır o bilmez miyim?
Hiç bir ağrıya benzemez.

Vakit erken olsa arayacaktım be dostum.

Çok geçmiş olsun derken bu dileklerimn geç kalmışlığını affet.

Derya Kuzusu dedi ki...

Geçmişler olsun, dualarım sizinle, bir an önce allah şifanızı versin Ececim, tekrar geçmiş olsun :(

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

çok çokkk geçmiş olsun...biran evvel geçsin gitsin inşaAllah

annemahsustan dedi ki...

Çok geçmiş olsun canım, sımdı nasılsın?

orhankaradogan dedi ki...

Sağlık durumu hakkında kısa da olsa bir bilgi verebilirseniz merak ve üzüntümüzü hafifletmiş olursunuz. Tekraren geçmiş olsun, acil şifalara en kısa sürede kavuşmanız dileğiyle selamlar...

yusufca dedi ki...

Allah acil şifalar versin.Umarım en kısa zamanda iyi haberlerinizi alırız.

LODOSCU dedi ki...

Çoktan geçmiştir desem de bir geçmiş olsun demeden geçemedim.

Ve acil şifa diledim.

orhankaradogan dedi ki...

Sağlık durumunuzla ilgili son durumu öğrenememekten, sevindirici iyilik haberinizi alamamaktan dolayı merak ve üzüntü içindeyim.
Tekrar acil şifalar diliyorum.

laleninbahcesi dedi ki...

Ecehan canımsın ya, nasıl göremedim ben bu yazıyı. Bir de mavianne ile ilgili böyle bir sorun var, onun yazıları da ben göremeden alta iniyor.
Affedersin dimi beni.
Öptüm çook

yaruze... dedi ki...

of of of demek dış kulak iltihabı.Eminim çok zordur,kulak ağrısı en çekilmez ağrılardandır nitekim.
Allah yardımcın olsun diyor,acil şifalar diliyorum...

uzunincebiryol dedi ki...

Geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah.

uzunincebiryol dedi ki...

Geçmiş olsun, Allah şifa versin inşallah.

tufan dedi ki...

Öncelikle çok geçmiş olsun, insanın ağrısı nerede ise canı oradadır derler ya, bu en iyi yaşayanlar bilir, acil şifalar diliyorum sevgili Ecehan, Dualarım senin iyileşmen için umarım tez zamanda sağlığına kavuşur hayat mücaadelesine devam edersin..

Allaha emenetsin...

Kaptan Zor dedi ki...

Çok geçmiş olsun, Subhanim Allah tez zamanda size şifa İhsan etsin.