20 Kasım 2010 Cumartesi

Zennube istemiş

Onu müthiş buluyorum, zevkle okuduğum blogculardan.
Zennube...
Mimlemiş beni.
***Garip alışkanlıklarımı öğrenmek istemiş***
Elif ve Zeynep'e sordum, "kızancıklarım söyleyiverin bakem anacığınızın garip alışkanlıkları neler?"
1. Çok önemli şeyleri (ki bu bir mayo olabilir, kitap olabilir vs vs) her zaman kolayca bulayım ve kaybetmeyeyim diye saklarım.
Sonuç : Öyle iyi saklarım ki onu tekrar bulmam minumum 3 yıl sonra oluyor, tecrübeyle sabittir.
2. Eve giren sert yüzeyli herşeyi kloraklıyorum. İçime sinmiyor öbür türlü. Ve ne yazık ki, nerdeyse tüm kıyafetlerimde klorak lekesi var.
3.Herhangi bir mağazaya girdiğimde iki ürün arasında kararsız kaldığımda her ikisini de bırakıp başka birşey alıyorum.
4.Eğer bir restauranta gireceksem, kapının önünde -buyur abla vb.- diyorlarsa aniden geri çıkar bir daha da ölsem gitmem.
5.Bir mağazada elimde öylesine aldığım bir ürün varsa ve başkaları elimdekini bıraksam hemen alacaklar durumundalarsa, işime yarasın yaramasın bırakmayıp alıyorum ve kendimden tiksine tiksine alışverişi sonlandırıyorum.
6.Evde okunmamış dolu kitap olduğu halde ve her seferinde "onları bitirmeden vallaha da billaha da yenisini almayacağım" diye kendime yeminler etsem de bunu asla yerine getiremeyip yine alıyorum yine alıyorum. Deme ne zararı var filan diye, ondan sonra da daha okumamı bekleyen dolu kitap var diye strese giriyorum.
7.Boş zamanlarımda iki şiş sokarım diye örgüye başlıyorum mesela.  Göya stres atıcam. Kim ben mi? O bitmediği ve bir kenarda durduğu sürece daha çok deliriyorum ve kendime bir türlü bir zevk alacak şey bulamıyorum. Stres atmak için insan bile bile kendini bu kadar yorar mı ayol?
Herhalde daha dolu vardır ama, şimdilik bu kadar.

5 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Ecehan,
İnanın MİM'i okuduğumda çok güldüm zira diyorsunuz ki ".Bir mağazada elimde öylesine aldığım bir ürün varsa ve başkaları elimdekini bıraksam hemen alacaklar durumundalarsa, işime yarasın yaramasın bırakmayıp alıyorum ve kendimden tiksine tiksine alışverişi sonlandırıyorum." Aynen muhterem eşimin takındığı bir durum ve sizde de aynı durumun olduğunu okuyunca kendime sordum kadınların geneli mi böyle?
Paylaşımınız için teşekkür ediyorum.
Sevgi ve saygılarımla

Syhn dedi ki...

buyur ablaya hayır! :)))

klorak ne ya :))

Zennube dedi ki...

bende de okunmamış bir dolu kitap ve yarım kalmış bir dolu örgü var :SS sakladığın şeyleri seneler sonra bulmana bittim :SSS canım çok teşekkür ederim mim için, kocaman kocaman öpcükler ve sevgiler :)))

Newbahar dedi ki...

Sen var ya seeeeennnnn:))

seviyorum:)

Ecehan dedi ki...

Canlar sağolun.
Klorak: Çamaşır suyu, hypo ve daha dolu adı var, o işte.