12 Kasım 2010 Cuma

Dalgaları Aşmak Mim'i

Hiç öyle "mimleri sevmem, bana göre diil" falan kaprislerine girmiycem.
Sevgili Dalgaları Aşmak bana bir mim koyduruvermişti, zamanım olduğunda ilk iş demiştim, sırası geldi.
Kendisini, resimleriyle tanıdım, resimlerinin hüznüyle saatlerce dalıp gitmişliğim vardır.
Mim benim için bir döngü sağlamaktan ibarettir, dolayısıyla hem hediye edeni takdir eder, hem de takdir ettiklerimi kısmî olarak belirtme fırsatı yakalamış olurum.
Süreklilik arzeden şeyleri severim ben, belki budur asıl neden.
Ez cümle Sevgili Dalgaları Aşmak'a çooook teşekkür ederim.
Ödül buydu;

Kural 1- Ödülü kabul etmek ve ödülü veren kişiyle bloğunuzda bağlantı kurmak.
Kural 2- Ödülü 15 blogcu arkadaş ile paylaşmak, genele bırakmamak.
Kural 3- Seçilen 15 blogcu arkadaş ile iletişim kurmak ve seçilmiş olduklarını bildirmek.

Şimdik;
Kural 1 yerine gelmiş oldu üstte galiba ama yine de eksik kalmış ise, son bir hareketle en sevdiğim çiçek olan;


Kural 2 ve Kural 3'ü de, -biraz da bana uysun diye- affınıza sığınarak ihlâl ediyorum.

2 yorum:

haykırış dedi ki...

Sayın Ecehan,
Ödüllerin en güzeline ve hakikisine lâyık olduğunuzu bildirmek istedim sadece.
Zira yüreklerdir o ödülleri toplayan, güzel yürekli kardeşime hayırlı olsun.
Bu bağlamda Kurban bayramınızı kutlar esenlilikler dilerim.
Sevgi ve saygılarımla

orhankaradogan dedi ki...

Yine de mutlu, yine de umutlu, yine de sevgi dolu nice bayramlara kavuşmanız dileğiyle, Kurban Bayramınız kutlu, ödülünüz hayırlı olsun. Selam sevgi ve saygılarımla...