20 Kasım 2010 Cumartesi

Düğünden

Akşam düğüncüydük.
Eski komşumun oğlu İlker evlendi.
Her düğünde olduğu gibi ben hem gelin hem damat anası yerine bol bol ağlak oldum, ya n'apim çok duygulanıyorum.
Bu da şakkadanak çekilmiş bir son an resmi.
Kızçelerim; Elif ve Zeynep.


Saçlarımı kestirmiştim, yıllar sonra ilk kısa saçlı halim.
Acaba şimdi kimler "Ecehan da bu muymuş?" diyor:-))
Zeynep, olduğundan zayıf, Elif olduğundan tombik çıkmış nasılsa?
Ben mi?
Ben aslında kendimi 60 kilo hissediyorum amma velakin makineler gıcık bana:-)
Olsun ben barışığım kendimle yine de (ııııyyyyyyy çaktırmayın sakın), vakti zamanında beni "çok çelimsiz bu kız" diye beğenmedilerdide o vakit moda diğildi bu düşük beller, minnacık dapdaracık bluzlar filan, neyss!)
Az daha yazsam, kendimle kavga etcem:-)
Ya da anılarla.
İyi geceler...

3 yorum:

tufan dedi ki...

Çok güzel görünüyorsunuz,boş ver geçmişi,o yaşandığı güzelliğinde kalsın,Prenseslerinle sağlıklı,huzurlu ve mutlu bir yaşam var önünüzde her anın keyfini çıkarın doyasıya...

Selamlar sevgiler.

GüL'ümse :) dedi ki...

Ne güzel çikmissiniz Rabbim mutlulugunuzu daim etsin insAllah :)

Newbahar dedi ki...

Çok güzelsiniiiizzzz...