13 Aralık 2009 Pazar

Kıç, baş

Adamın biri, ünlü bir şeyhe gider. Sıkıntıları vardır, dua ve muska ister. Şeyh dua eder, muskalar yazar. Bu arada adamın getirdiği koyun da kesilmiş, haşlama yapılarak yenilmiş, içilmiştir. Adam, gitmeden gelmişken şeyhin kıçını da öpmek ister. Şeyh epey uğraşır ama vazgeçiremez. Çaresiz domalır, şalvarını sıyırır. Adam öpmek için tam yanaşmışken Şeyh, yediği et suyunun etkisiyle yellenir! Adam, kokudan rahatsız olarak çekilir. Şeyh, kıçını tokatlar; "Seni kahrolası! Misafirin yanında beni utandırdın!" diye söylenir. Adam; "Önemli değil Şeyhim. O mübarek yerden çıkan yel de mübarektir." der yeniden öpmeğe eğilir. Aksilik bu ya! Tam öpecekken Şeyh bir daha yellenir! Adam gene geri çekilir. Şeyh yine kıçını tokatlar ve azarlar. Adam kararlıdır. Bu mübarek kıçı öpecektir. Üçüncü kere Şeyh domalır. Adam eğilir ama bu sefer Şeyh, et suyu ile iyice bozulmuş karnını adamın yüzüne-gözüne fışkırtır! Etraf ta berbat olmuştur! Şeyh bu sefer daha hiddetle kıçını tokatlar; "Seni kahrolası! Seni şişlenesi! Etrafı da berbat ettin! Beni de rezil ettin!" diye söylenirken Adam; "Vurma Şeyhim! O iki kere, gelme gelme sı..acam dedi! Ben ısrarla olmaz öpeceğim dedim. Demek ki senin kıçın, benim başımdan akıllıymış." der.

Bir kıçı, başımızdan daha hayırlı hale getirenler utansın diye yazmadım. İşte eyle...

Not: Kıssa, Mustafa Aslan'dan alıntıdır. Hisse de bu durumda hisseli harikalar kumpanyası'na (!) düşer...

2 yorum:

newbahar dedi ki...

Gürlemiş, gürlemiş ve sonunda yağmış.
Belliymiş akıbeti de ahmaklık parayla mı anlamayınca anlanılmıyor!!
İllaki s..na kadar beklenilecek...
Yooook akıllanılmayacak birde üzerine yarabbi şükürrr denilecek.
Yetmedi hakettik biz bunu denilecek!!!

tufan dedi ki...

İnsan olan kendi değerini bilecek,kendi değerini bilmeyen başkasının kıçında boncuk arar işte böyle.

Selamlar ece,görüşemiyoruz?