24 Aralık 2009 Perşembe

İlk günkü kadar sevmek?

K: İlk günkü kadar seviyorum onu. O da beni aynen böyle seviyor.

Ben: Ama siz 12 yıldır berabersiniz değil mi?

K: Evet, dile kolay koskoca 12 yıl…

Ben: O zaman ilişkinizde yolunda gitmeyen bir şeyler olmalı.

K: Nasıl yani? Ben sana onu hâlâ ilk günkü kadar sevdiğimi söylüyorum.

Ben: İyi de; aradan geçmiş koskoca 12 yıl. Ve siz; bu 12 yılda ilişkinize başka güzellikler, heyecanlar ya da olgunluklar getiremediniz mi de, sevgi ölçünüz hâlâ, birbirinizi nerdeyse hiç tanımadığınız “ilk gün”le sınırlı?

3 yorum:

hasretsenfonileri, dedi ki...

Neden bilmem bana biraz ters geldi bu yaklaşım..
Sanki hem dürtülmesi gerekmeyen yere çomak sokmak, hem de masumu oynamak gibi geldi bu düşüce!!!

newbahar dedi ki...

K, yalan söylemiş...
Kimse kimseyi ilk günkü kadar sevemez. Sever belki ama ilk günkü kadar değil...
Külliyen yalan! Hele, İlk günkü gibi aşığım derse bi insan kahkahalarla gülerim.
K, yalan söylemiş, inanma.

Palyözi dedi ki...

çok samimice bir soru ve galiba biraz fazla gerçek fazla net fazla samimi?____
Ve eminim bir tokat gibi sillesini vurdu bu soru Sayın K.'ya !
Acıtmışsın canını ya Ecehan umarım acısı doğruyu gösterir ona!
Sevgiler...