3 Aralık 2009 Perşembe

Babaya bak...

Rus İşadamı Sergey Veremenko kızına banka hediye etmiş.
Çok fiyakalı görünüyor, "afferin harbi babaymış" diyesi geliyor valla insanın.
Bir de demiş ki; "kızım çok yetenekli ve kimseye kendini ispat etmek zorunda değil."
Ba ba ba ba baaaaaa...
Bak efe, zaten insan cart diye ve hediye niyetinden banka sahibi olunca daha ispat edecek bişey kalmaz. Bunun için de yetenek metenek sormaz kimse kızına rahat ol sen.
Maalesef ben hem kendimi, hem de yeteneklerimi hep ispat etmek zorundayım. Ve 37 senedir yaptığım bu işi, son nefese kadar da yapmam gerekir görünmekte.
Rabbim dön yüzünü bana da n'ooolurr... Hak mı şimdik bu?

2 yorum:

hasretsenfonileri, dedi ki...

AMAN ALLAHIIIIIMM.....
Bayram bitmemiş daha desene ecelerinecesi...
HOŞ GELDİN....

Blogspot gerçekten kaliteyi hak edenlerin bloğu..
Seni seviyorum çanakkalelim!!!

hasretsenfonileri, dedi ki...

ay dayanamadım... bir de yazına yorum bırakayım dedim...
bitanem.. o tür babaların çocukları genelde babayı alır!! Bulur bir tane kavas.. bankayı yüklenir gider..
Senin 37 senedir yaptığını koy üstüne bir 32 daha... hah! ben okadardır yapıyorum işte.. Hiç yoktan alenen tevellüt çıktı ortaya iyi mi??? :)

Tekrar HOŞGELDİN...