25 Aralık 2009 Cuma

Darbe marbe

Ben bu işlerden çok anlamam ama aklıma takılıyor.
Hani askerin biri krokiyi yuttu güya ya, sonra da yutmadığı anlaşıldı ya falan filan derken takıldı.
Darbe; iğrenç, kötü, kakadır di mi? Tamam öyledir. Darbe yanlıları adam değildir ya hani.
...de;
Peki mesela;
Aylarca ortalık kan gölüne döner, oluk oluk kan akar di mi?
Hergün yüzlerce ölü rakamları açıklanır.
Mesela 12 Eylül'den bir gün önce, yüzlerce insan ölmüştür bu memlekette.
Asker der ki, kan akmasın darbe yapalım...
İyi hadi tamam, yapın.
...da;
12 Eylül sabahı, 11 Eylül'ü (ve öncesindeki aylarca günü) kan gölüne çeviren o binlerce insanın hepsi birden yakalanmış değildir henüz ama kan anında durmuştur.
Dışarda, henüz yakalayamadığın o binlerce suçlu adam(!) vardır oysaki aylarca dibini oyan, memleketi parçalayan, kardeşi kardeşe düşüren, değil mi?
Bakınız diğer darbelere. Hatta sadece Türkiye'de değil, istediğiniz ülkeye bakın darbe yapılan; durum budur.
İlginç değil mi?
Nedir bu işin sırrı bilin bakalım...Ben bilemedim de....

2 yorum:

hasretsenfonileri, dedi ki...

İnanmam!!!
Yani BEN BİLİYORUM...
Ve senin de bildiğini biliyorum..

Düşlediğim diyemem ama, olmasını istediğim gerekli olan kadarının gerçekleşmesini istiyorum zaman zaman..
İTİRAF DÜRÜSTLÜKTÜR! :)

suskunbiradam dedi ki...

Bunu bilmeyenin var olmadığını biliyorum ben de... Herkes biliyor...

Selamlar...