9 Ocak 2011 Pazar

Ödülüm var eyooo!

Mimcibaşım Sevgili Zennube beni mimlemiş.
Yüzlerde gülümseme yapma ödülüne layık görmüş. Şaaahaanee, sağol gı.

Ne çok ihtiyacımız var ve ne insani bir duygu: GÜLÜMSEMEK
Aslında merak ediyorum, acaba ben, zaman zaman da olsa sizlerigülümsetebiliyor muyum? Öğrensem mes'ut olurdum doğrusu:-)
Sağol Zennube, seni çook seviyorum biliyorsun.
Efenim; ben de bu "yüzlerde gülümseme yapma" ödülünü, Newbahar ve Noni'ye paslıyorum.
Hem kendilerinin yüzü hep gülsün, hem de başkalarına vesile olsunlar dileğiyle.
Mutlu pazarlar.

3 yorum:

Newbahar dedi ki...

Beni gülümseten ve mutlu eden DOSTUM...

Beni şaşırtan...

Beni meraklandıran...

Beni gaza getiren...

Beni hop oturtup, hop kaldıran:)

Seni seviyorum ECEHAN

Noni dedi ki...

Ay canım benim ne tatlısın çok teşekkür ederim, sen de benim yüzümde tebessüm oluşturdun, bugün morale ihtiyacım vardı, gerçekten sıcak enerjin buralara kadar geldi, kendimi iyi hissettirdi, çok teşekkür ederim tatlısı :)

Zennube dedi ki...

ehheehe canımsın, hep böyle gül e mi :)))