21 Ocak 2011 Cuma

Gece gece

Hani hastayken rapor alıp işe gitmiyoruz da herkes de dinlendik sanıyooo ya,
Aman ne dinlenmesi be, hasta hasta dinlenilmiyoooo bilem.
Ciğerlerim acıyoooo konuşurken bile.
Öksürmekten karın kaslarım ağrıyoooo (gerçi ben 2 gün midem ağrıyo sanıp hap bile yuttum da sona farkettim)
N'aptığımı ben de anlayamadım bu dinlenme günlerinde zira kendimi hiç bu kadar yorgun hissetmemiştim.
Kısmetse pazartesi işe gittiğimde herkes tatil izninden dönmüşüm muamelesi yapacak, kesin. Çünkü izin almama alışkın değil kimsecikler.
Bense n'olduğunu, n'olduğumu anlamaya çalışacağım daha uzun bir süre.
Hayırlısı.
Bu arada evlatlarda fırt fırt burun çekmeye başladı hafif öksürük eşliğinde.
Aman sakın, lütfen sakın...
HAYIRlısı.

3 yorum:

Zuzuların Annesi dedi ki...

Çok geçmiş olsun:)))

lifegoeson dedi ki...

çok geçmiş olsun sevgili ece ,evet insan hasta olunca işten yırtmış olmak bile keyiflendirmiyor doğrusu :)insallah haftasonu tam olarak iyileşirsin...

laleninbahcesi dedi ki...

Ecehancım salgın bu... bizim ev şu an hastahane gibi valla...
çok geçmiş olsun