13 Ocak 2011 Perşembe

İzler Panosu

Burada gördüm, annekaz'ın bloğunda, çok etkilendim ve mutlaka yapmak istedim.

İstedim ki; Allah ömür verir de gelecek zamanları görür isek kızlarım, "bir zamanlar" diyerek annelerinin işlediği bu panoya bakarak ılık ılık bir sevda akıtsınlar içlerine.
İstedim ki, boylarının ölçüsünü her zaman hatırlasınlar böyle tatlı, Allah başka türlü hatırlatmasın diye.
El dokuması ipek kumaş üzerine, ipek iple işlendi izler.
Kenarlar, bir zamanlar benim Denizli'nin bir ara sokağında bulup aldığım küçük sarı pirpirimler araya katılarak, altın rengi sim iplikle işlendi.
Çok beğendim, değerli bir anı olacak benim için.
Hakkıyla yapacağına emin olabilirsem eğer birinin, en kısa zamanda varak bir çerçeve içine girecek, kenar işiyle uyumlu olsun diye.
Anılar güzeldir vesselam, hem de hepsi.

1 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Ece nasıl güzel bir şey buuuu.... bayıldım çok güzel bir fikir. Bnede yapacağım Cancan için.

sevgimle