19 Ocak 2011 Çarşamba

Ecehan mesajı aldı, tamam.

Ecehan epeyce.
Sesim fısıltı halinden akşam itibarı ile çatallı da olsa hafifçe  birkaç desibellik bir hâl almaya başladı.
Henüz yarım saatten fazla oturmak bile çok yorucu ama cumartesi-pazar'ın o acımasız işkenceci hali şükür azaldı, nefes almak bir miktar daha kolay artık.
Uzun bir solunum testi nihayetinde astım olup olmadığım konusunda doktorlarımın da kafası karıştı (e bana da bu yakışırdı hani : -) Bir türlü öylemiyim değilmiyim konusunda şüpheli konuşuyorlar, takip edeceklermiş:-)
Sevindirici olan testler (bana göre) kötü çıkmadı, hormonlar, enzimler, hemogram vs.
Akciğerlerim bile zannettiğimden daha temiz sayılır :-)
E yaş dayandı 40'a, 18'lik değilim tabisi olcek o kadar.
Doktorlarım (Göğüs hastalıkları uzmanı ve KBB'cı), kızlarım, özellikle de canım annem bu haftayı dinlenerek geçirmem gerektiği konusunda fazla ısrarcılar.
Duruma göre hareket edeceğim ben de. Bu sefer risk almayacağım inşallaah. Cumartesi gecesi kendimi koyvermememe rağmen üstelik Elif ve Zeynebin öyle endişeli bakışlarını gördüm ki, gözümün önünden hiç gitmiyorlar, canlarım benim.
Durum izahatını merak eden dostlar için verdim (benzer durumlarda ben de çok meraklanıyorum onlar için o yüzden anlıyorum)ama,
Bakın ne hatırlatıcam asıl,
Zaman zaman aslında hepiniz tecrübe etmişsinizdir mutlaka ama, hastalıklar bence; o ilahî manâyı anlamamız, kıymet bilmemiz, vakti geldiğinde ya da diyelim ki, kendimizi iş, güç, hayat, memât derken kıyasıya gereksizce yorduğumuz ve belki de kendimizi dış şartlara manâsızca ve delice kaptırdığımız zamanlarda geliyor başımıza.
Her hastalık ilahî bir haberci kendimize yolladığımız.
-Hooop! Ağır ol, yavaşla bakalım! Emanet verdiğim bünyeyi böyle kolay harcatmam sana kuzum! Yat bakalım aşağı da anla anyayı konyayı, diyor sanki Yaradan.
Onun için yine de şükretmeliyim diyorum kendime "Allahım beterinden sakla" demeliyim daha sık belki de.
Muhteşem Sülüman'ın dediği gibi,
Olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi...
Bu küçük uyarı için sağol Rabbim. Ama valla anladım, mesaj alındı.
:-)

Geçmiş olsun dileklerini ileten sizlere de teşekkürler, çok şifacı mesajlardı, sağolun ve varolun.

Hiç yorum yok: