30 Ocak 2010 Cumartesi

Değer

Her şeyi bir mantık çerçevesine oturtamazsam aslında o fikri kabul etmem olası değil bilirim...
Ve fakat, hem aşkı, hem de dostluğu iyi bilirim.
En çok yaşadığım duygu olduğundan mıdır yoksa hiç denecek kadar azlıktan mı kaynaklanmaktadır bu duygu bilmem.
Ama, hem aşkı, hem de dostluğu iyi bilirim.
Çünkü onlar benim, -istemesem bile- belki de en fazla elimden kayıp giden şeylerdir.
Hâl böyle olunca, hem okumaya değer hem de okunmaya değer dostlar bulmak daha bir önemli bu blog aleminde.
Ya da şöyle diyeyim; kendimi bu kadar alenen açtığım bu "tek" yerde; aşkı ve dostluğu yaşatan ve yaşayan herkes bedelsiz önemli bana.
Beni izleyen, benim izlediğim tüm dostlar şerefine!
Karaciğerim yorulacak bu gece ama...
İnanın siz her şeye değersiniz...
Esriğim(Aşkın her hali),Hasretsenfonilerim(Koca yüreklim), Newbaharım(duygu yüklü sır ormanım),Karakalemim(Hüznümün kalemi), suskunadamım(şiir perim), Jadorem(güzel yüreklim), Orhankaradoğanım(muhteşem öğretmenim), gazilerim(ona herşey değer dediğim dostum), ebrulim(çıtı pıtım), palyözim(fışkıran zekâm), kediperim(duyarlı perim), analitikdüzlemim(doğrucu davutum), sihirliyazılarım(geniş görüşlü tek gazetecim), kapalıkapılarım(canımın canı)...
Yazamadıklarım affetsin, ama hepiniz...
İnanın siz herşeye değersiniz...

8 yorum:

Kara Kalem dedi ki...

Şerefe :)

Ve ben bu hüznümün kalemi olayını çok ama çok sevdim. Canımsın, çok teşekkürler güzel sözlerin için.

Ahmet

hasretsenfonileri, dedi ki...

adı en başa yazılanın, yürekte yer eden diğerlerine göre bir ayrıcalığı olmadığının bilinci ile, yine de ilk sarılan ben olmalıyım diye düşündüm.. ECELERİMİNECESİNE..

Newbahar dedi ki...

Biz her daim aynı kapıdan gireriz sevgili Ecehan...
Nedendir diye sorarsan aynen dediğin gibi hem aşkı, hem dostluğu iyi biliriz.
Blogda kurduğum menfaatsiz dostluklar benim içinde gerçekten önemli. Bazen çekip gitmek istesemde, sen ve diğer arkadaşları bırakmak istemediğimden gidemem.
İçtiğimden değil elbet ama bi kadehde benim için iç lütfen. Ölesiye canım çekti.

İyi geceler

tufan dedi ki...

Gri bulutlar seziyorum havada bende kocaman bir şemsiye var bilesin.

Selamlar.

ESRİK dedi ki...

Yazdığın anda okundu bu yazı. Yorum yazmamak saygısızlık, bu güzel yazıya yorum yazmak ise yavan olurdu der ve susarım. Sen ister yorum yazdım kabul et, ister yazmadım kabul et...

Ps. Bu arada şımardığımı da bil:))

orhankaradogan dedi ki...

Layık olmadığım ünvanı tevcih buyurmanıza minnet ve şükranlarımı sunuyorum.
Bu özellik ve güzelliklerin tümünü bağrında yaşatan "yürek devleti" kadar yüce şahsınızı tanımaktan sonsuz bahtiyar olduğumu, varlığınızla da onur ve gurur duyduğumu, selam sevgi ve saygılarımla belirtmek isterim...

bilge dedi ki...

yürekten paylaşımınız için teşekkürler sevgi ve dostlukla..

jadore dedi ki...

Yüreğine ve karaciğerine! sağlık :)

Sevgilerimi bırakıyorum...
Şerefe :)