19 Ocak 2010 Salı

Yürrrüüüü!..

Ahali acaba "Mehmet Ali Ağca" gerçekten mehdi mi diye düşünmeye başlamış. Ağzımla gülemedim herkes affetsin beni.
Demek, Şerıtın kral dairesinde konaklamak ha?
Demek, insanları gebert, sonra da "üzgünüm!é de; Tanrı da seni, katında mehdilikle ödüllendirdi öyle mi?
Demek, cezasını çekti artık birşey söylemeye hakkımız yok öyle mi?
Demek, dünün katili bugünün kahramanı oluveriyor ülkemde öyle mi?
Düşündüm de; Abdi İpekçi ya da ölümüne sebep olduğu bilinen onlarca kişi sizin babanız, sizin ağabeyiniz, sizin yeğeniniz olsaydı, bu katilin cezasını çekmiş olduğuna gerçekten kanaat getirir miydiniz ey ahali?
Demek, 8 milyon dolarlık teklif ha?
Demek, köşe yazarlığı garanti ha?
Demek, Holivud peşinde ha?
Demek, mükemmel İncil'i yazacak ha?
Demek, tüm haber kanalları çuvalla para teklif ediyor bir sürü zırva dinlemek ve milleti çileden çıkarmak için öyle mi?
"Yürrrüüü be koçum(!)" demekten başka lakırdı gelmiyor aklıma.
Tüm bunların adını sakın ha sakın memleket sevgisi koymaya kalkmasın kimse, acıtıyor.
Bunun adını adalet de koymasın kimse. Hele de biz daha Apo'yu misafir etmeye devam ederken...
Zorlamayın bu milleti, aklınızı başınıza alın; bu kadar cezaya bu kadar ödül memleketi bunaltır.
Rahşan Hanım hariç tabi.

7 yorum:

hasretsenfonileri, dedi ki...

bu yorumu yapıp yapmamakta tereddüt ettim.. ki, benim ağzıma geleni söylemek gibi bir GÜZEL huyum vardır!.. İçimden geçeni aynen yazamam yine de sorrryyy!!! ama anlayana SAZ!
Kimbilir belki özendirir de... hani!...

tufan dedi ki...

Şu basına bakın hele,işi gücü bıraktı ağca ne yiyecek,nerde uyuyacak,nerde bilmem ne yapacak.

Ya Allah size akıl fikir versin biraz,yarın onuda peygamber ilan edersiniz siz,adam kafayı sıfırlamış işte bırakın kendi dünyasında yaşasın,yaşatırlarsa tabi.

Nasılsa anılarını satacak,dünyanın parasını vereceksiniz ve yayınlayacaksınız,bir katilden yeni modeller çıkarmaya çabalayacaksınız ve bunun adınada gazetecilik diyeceksiniz.

Afedersiniz ama benim hiç ipimde bile değil,bu ülkenin yeni bir tuncay güney vakası yaşamaya tahammülü yok çünkü.

Şimdi ağcanın canını kim sıkarsa içeriye attırmasına hiç şaşırmayın,çünki olaylar bunu gösteriyor,yeni bir tam yetkili ağca savcısı hazırda bekliyor bilesiniz,hükümet için bulunmaz bir nimet bu...

Selamlar.

Newbahar dedi ki...

Türkiyem...Güzel memleketim, lekeli, karalı memleketim!!! Katillerin ve teröristlerin sığınma yeri, misafirhanesi...Ülkemde ekmek elden su gölden yaşamak için, oturduğun yerden para kazanman için sanırım böylesi olmak gerekiyor. İşçisi, memuru, emeklisi varsın eylem yapsın kimin umrunda. Heyt be kahraman katil ağca nihayet özgürlüğünden daha özgür ve daha zengin ve daha meşhur!!!
Varmı ağcaya yan bakan!!! Valla topa tutarlar, basına bi güzel malzeme çıkar!!!
Sövdüm gitti bu düzene; biiiiiiiipppp!!!!

Newbahar dedi ki...

Türkiyem...Güzel memleketim, lekeli, karalı memleketim!!! Katillerin ve teröristlerin sığınma yeri, misafirhanesi...Ülkemde ekmek elden su gölden yaşamak için, oturduğun yerden para kazanman için sanırım böylesi olmak gerekiyor. İşçisi, memuru, emeklisi varsın eylem yapsın kimin umrunda. Heyt be kahraman katil ağca nihayet özgürlüğünden daha özgür ve daha zengin ve daha meşhur!!!
Varmı ağcaya yan bakan!!! Valla topa tutarlar, basına bi güzel malzeme çıkar!!!
Sövdüm gitti bu düzene; biiiiiiiipppp!!!!

ESRİK dedi ki...

Şahsen bizzat kendim ben, dağa çıkmayı, 3 5 adam öldürmeyi, kahraman gibi silah bırakıp ülkeme dönmeyi,bu sayede işimi ve paramı garantilemeyi düşünüyorum.

Hep derim ya, bu ülkede suça teşvik var diye, ahanda ispatı...

Okuyup mühendis olma Ece, dağa çıkıp adam ol, meydanlarda bağırıp aydın ol, daha da kesmezse mehdi ol, peygamber ol ama sakın iyi bir vatandaş ve birey olma.

Palyözi dedi ki...

demek bana, sana, ona, anama, babama, kardaşıma birileri .......yerine koyup oynar olmuş haaa!!

Ecehancım benim aklım başımda...;)

bilge dedi ki...

bir mehdimiz eksikti oda oldu sağolsun basın yazılacakları doğru dürüst yazmaz hangi gazete tekel işçilerine ilaç sorununa bu kadar önem verdi acaba kırmızı halı serdilermiki karşılayıcıları.. sevgilerimle..