17 Ekim 2011 Pazartesi

Kitap, kargo, mutluluk üzerine

İkisi aynı anda bitti.
Elif; beklediğim gibi çıkmadı. Benim beklentim -niyeyse?- çok daha fazlaydı alırken.
Aklından Bir Sayı Tut; İnatla sonuna bakmadan son 70 sayfayı kalp çarpıntısıyla okudum. Sürükleyici olduğunu söyleyenler son derece haklılar. Hem de benim gibi polisiye roman okumaktan hiç hoşlaşmayan birine bunu hissettiren bir kitap oldu.
Kargo geldi.
Çok mutlu oldum.
Burada bahsetmiştim hani. Exacum affine ve Mine Hanım.

İçindeki zarif not kâğıdı şöyleydi;
Böylesi zarif bir hareket ve bunu yaptıran yürek için;
Minnettarım.
Kendisine ayrıca teşekkür ettim ama öyle hoş bir haz yaşıyorum ki; "bu sayfada da olmalı" dedim.
Sevgilerle,

2 yorum:

Mine Özgür dedi ki...

Ece Hnm. Merhaba,
Suyu ve güneşi çok sever bu bitki.
Güle güle büyütün.Suyunu alttan verin.
Sevgilerimle.

okuyan dedi ki...

Paulo Coelho'nun On Bir Dakika ve Simyacı kitabını okuyabildim henüz. Okumak için yanıp tutuştuğum bir dünya kitap var ama hepsine yetişmek mümkün olmuyor. Zamana zaman katıp her bir şeye yetişebilmek istiyorum:)
Paylaşımın için teşekkürler.
Sevgiler.