14 Ekim 2011 Cuma

Exacum affine sırrım

Hani bazen bir resim, bir yer, bir iş, bir hobi vs görürsünüz, sizi mutlu eder, baktıkça içiniz açılır, orada olmak istersiniz.
Dün bana da öyle oldu, kolum tutmuyor sandığım anlarda bir yazışma yapmak için bilgisayarı açıp, bloğuma park ettiğimde gördüm onları burada.
Nasıl zarif, nasıl güzeller diye bayıldım. Mine Hanım kendi yetiştirdiği bu çiçeklerle ilgili detaylı bilgi vererek paylaşmıştı bu resmi. Emek hırsızlığı gibi olmasın aman diye kendimce sakına sakına masaüstü resmi yaptım ve hemen Mine Hanım'a haber verdim. Çok sevindiğini söyledi, rahatladım.
"Hadi canım!" demeyin, haftanın bu son gününde, şaka maka dinlenmeme sebep olan sevgili bronşitime adı Exacum affine olan bu çiçekle veda etmeyi umarak işe geldim.
Şu ana kadar bir sorun yok sayılır.
Geçmiş olsun dileklerinize tekraren teşekkür ederim.
Ve lütfen siz de deneyin, en kötü sandığınız anlarda bile sizi döndürecek ve rahatlatacak mutlaka ama mutlaka bir şeylere denk geleceksiniz, sadece farkında olun.
Ve, iyi hafta sonları...

5 yorum:

okuyan dedi ki...

öncelikle çok geçmiş olsun...
ve kesinlikle haklısınız kimi zaman kaçırdığımız detaylarda büyük mutluluklar saklı...
sevgilerimle...

laleninbahcesi dedi ki...

daha iyi olmana çok sevindim Ecehancım...Mine Hanımı tanısan kendisi bile iyi gelirdi sana.Öyle bir enerjisi var.

tufan dedi ki...

Evet geşmiş olsun, umarım toplamışsındır kendini,kendini iyi hissettiriyorsa bu güzel çiçekler bende ellerimle yetiştiriğim çiçeklerin resimlerini bolca yollarım sana..

Selamlar..

Ecehan dedi ki...

Lale Abla;(Laloşum)
Teşekkürler ve umarım hem sizle hem de Mine Hanım ile tanışırım diyorum.
Tufan,
Bekliyorum Gazi-m.

Ecehan dedi ki...

Okuyan;
İyi dileklerinizle varolunuz, teşekkürler.