8 Ağustos 2011 Pazartesi

Şimdilerde

Sözünü tuttum Lale, başladım ucundan.
İyi geçmiyor bu yaz. Halbuki tek rakamlı yılların bana hep uğurlu geldiğini sanırdım.
İnsan ne garip, başına en kötü şey, geldiğinde bile "aman iyi ki şu şöyle, aman iyi ki bu böyle, yine de çok şükür, daha da beterinden saklasın vs." cinsinden cümleler türetip buna inanmaya, beynini buna inandırmaya çalışıyor. Görev gibi.
Mecburiyet gibi.
Tevekkülde bulunmak gibi.
Şimdilerde yaptığım şey sadece bu.
Bir de, tohumdan yetiştirdiğim çingene düğünü adını verdiğim çiçeklerim var balkonda, en çok onlarla gözgöze gelmeyi seviyorum.

Her gün değişik renklerde açıp beni mutlu etmeye gayret ediyorlar, sanki dans ediyorlar gibi geliyor hatta bana.
Seviniyorum.
Bol bol dua ediyorum tüm sevdiklerim için, tüm çocuklar için. "Sağlık için"


2 yorum:

Deniz dedi ki...

Merhaba; çiçekler çok güzel görünüyor bence çok şanslısınız. Ben de sizi kendi bloğuma beklerim, mutlu günler!:)
www.LensMarket.Com

Newbahar dedi ki...

Kedi tırnağı :)

Benim balkonumda da var bu çiçeklerden, bizdeki adı böyle.

Bu yaz gerçekten sıkıcı geçiyor, bom boşşşş...
Gönülden sevgiler sana dostum.