22 Ağustos 2011 Pazartesi

Konuşma dediğin nedir ki?

Kişisel gelişim kitaplarına merakım uzuuun yıllara dayanır,
Ama bir sürü kitabı "hep aynı şeyleri tekrar ediyorlar, tüh yine yeni birşeyler öğrenmedim" cümlesiyle bitirmeye başladığımı farkedip ara vermiştim bu türü okumaya.
Dün kitabevinde üstteki kitabı görünce "hımmm!" dedim, aldım.
268 sayfa olmasına rağmen (cep boy idi) 3 saatte bitirdim, ilginçti, arasıra sıkılıyor gibi olmama rağmen hem de. İnatla ve azimle okumaya devam ettim.
Kesinlikle tavsiye ediyorum, ben yeni şeyler öğrendim ve çok önemli olduğunu düşündüm.
"Bana ne ya, gidip kürsüde konuşma mı yapacağım, get Allahını seversin!" demeyin derim, özellikle çocuklarınıza okul hayatlarından itibaren çok gerekli olacağını düşündüğüm ipuçlarını öğretin derim. Ben öyle yapacağım.
Ne de olsa, ne konuştuğunu bilen, bildiklerini etkili anlatan, anlatıldığı kişide etki yaratan cümleler kurabilen yeni nesillere ihtiyacımız var, yoksa burnumuz _oktan çıkmayacak.
Bitti.

Hiç yorum yok: