11 Ağustos 2011 Perşembe

2.Yolculuk

Kendimce uzun uzun beklemiştim bu kitabı, şimdi raflarda tırım tırım aramaya başlayacağız. (2 hafta sabredecekmişiz)
Biliyor ve istiyorum ki, Ahmet birçok limana demir atsın, her demirde dem'in biraz daha tadına varsın ve bizler de onun takipçisi olalım.
Hadi Ahmet, yolun açık  olsun.
Evet neden 2.yolculuk dedim başta?
1.yolculuğa Gülsen ile çıkmıştık.
Yakınlaştık, tad aldık, gururlandık, hüzünlendik, sevindik. Kısacası PAYLAŞTIK sayelerinde.

İkinizi de tüm yüreğimle alkışlamaya devam ediyorum sevgili arkadaşlarım, bravvo sizlere...

7 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

TEŞEKKÜRLERİMLE ..
VEFAN İÇİN..
KADEH KIRASIM VAR DOSTLUĞA!!

DARISI TANIŞMANIN BAŞINA ECELERİMİNECESİ..

Ecehan dedi ki...

Çok değerlimsin, biliyorsun.
Ve, amin ;-)

Kara Kalem dedi ki...

Yolculuk demiştik değilmi Ecem.

Artık yolculuğumun bu safhasında daha iyi anlıyorum da, kelimelerimin beni götürdüğü yerleri görmek, tanımak ve kaldığım yerden devam etmek istiyorum.

Ecem çok teşekkür ederim bloğundaki paylaşımın için.

Ecehan dedi ki...

Ben teşekkür ederim, edebi dünyamda ebedi olarak yer aldığınız için.

Kelime Yığıcısı dedi ki...

İnanmıyorumm demek kitaplarımız çıktı...çıkıyor ya da...

Ahmet abi sevgili kara kalemim çok sevindim....satışa çıktığı anı dört gözle bekliyoruz takipteyiz öyleyse... ve Gülsen ablacım seni de çok tebrik ediyorum...
Hayırlı olsun...
Darısı benim başıma inşallah;)
Sevgiler hepinize ve ecehancım sanada en yücesinden bir teşekkür paylaştın diye..

Ecehan dedi ki...

Sevgili Kelime Yığıcısı
Dileklerine katılıyorum, darısı her isteyenin başına.
Reca ederim, büyük bir onurla paylaşıyorum.

kedi dedi ki...

onu kaybettik. haberiniz olsun..