11 Ağustos 2011 Perşembe

Bir dilek tuttum ve gereken yere ilettim sanırım

Mügemmell tavsiye etmiş, bayıldım ötesi bayyılldıımmm.
Çeşme Alaçatı'ya yolu düşürmeyi başarırsam,
Bu kapıdan geçip,
Bu merdivenlerden çıkıp,
Eşsiz lavanta kokusunu duyarak,
Bu yatakta olmak istiyorum.
Sonra,
Burda bir kahvaltıyla güne "merhaba" diyip,
Şurda da bir akşam yemeği yemek isterim.
Burası Tashmahal'miş. Alaçatı'da 150 yıllık bir Rum Konağıymış. Klasik otel havasından uzak, böyle evimmiş gibi hissedebileceğim konaklamalara bayılırım.
Allahım, duyurulur...

4 yorum:

Emine dedi ki...

lise arkadaşım eşiyle işletiyor, ben de gitmek istedim ama kısmet olmadı..benden önce gisersen Ayçaya selam :)bir de ilginci doktor bir çift böyle bir güzelliğe de olsa zaman ayırabilsin..

Ecehan dedi ki...

Bence mesaj iletildi yukarıya bak hemen seni gönderdi, şimdi sıra Ayça'nın sesimi duymasına kaldı, hadi Ayça..
tşk Emine

laleninbahcesi dedi ki...

bend ediledim bendeee...Alaçatıya gittm ama keyfini tam çıkaramadığımı anladım, resimleri görünce...

Newbahar dedi ki...

gidersin inşaallaaaaahhhh