2 Mart 2011 Çarşamba

Sporcuyum falan filan

Başım ağrıyo doktora gidiyorum "acil kilo ver!" diyo.
Belim ağrıyo doktora gidiyorum "acil kilo ver!" diyo.
Boynum ağrıyo doktora gidiyorum "acil kilo ver!" diyo.
Midem ağrıyo doktora gidiyorum "acil kilo ver!" diyo.
Topuklarım ağrıyo doktora gidiyorum "acil kilo ver!" diyo.
Bileklerim ağrıyo, doktora gidiyorum "acil kilo ver!" diyo.
Tahlil yaptırıyorum, doktor "acil kilo ver!" diyo.
Annem, babam, kardeşim, abim, arkadaşlarım, teyzem, kuzenler herkes ama herkes "acil kilo ver!" diyo.
Anasını satayım zannedersin tonajlık oldum, ne var yani biraz irice balık gibiyim.
Velhasılı tüm vücudum alarmda zahir diye hayatımda ilk defa spor kararı aldım.
Oyy oyyy, yıllar önce çıta gibisin derler, şişmanlatmaya çalışırlardı, oysa şimdi?
Yok anacım bu tıp da hiçbişeyden memnun olamayanlardan.
Neyse, herkesin başı göğe ersin diye haftada 4 gün kardiyo çalışmaya başladım, bi zor bi zor anlatamam.
Diyeceğim o ki; ye, iç, gez, dolaş hayatın tadını çıkar.
Zira insanoğlunu memnun etmek olası değil.

3 yorum:

Newbahar dedi ki...

Bacım ben bu sefer kafama koydum, bugün 3. gün rejim halimin:)

Herkes iyisin diyor ama 38 beden giymek var birde işin sonunda:))

Hatta günler uzasın spor salonuna kapağı atıcam, sabahları yürüyüşe devam.

Allah şükür senin kadar çürük değilim:) derdim sadece zayıflamak.
Face'e takılmıyorsun artık, özledim seni.

laleninbahcesi dedi ki...

Kıs Ece, dizim çok ağrıyor doktora gitmiyoru, çünkü ilk diyeceği bu söz...Bu diz seni taşımaz:))
Hadi kolay gelsin sana...

Zennube dedi ki...

rejimden nefret ediyorum, istediğim her şeyi yemek isterim ben, zati pek bişiy yediğim yok :S