5 Mart 2011 Cumartesi

Pazar'a niyet

Her ne kadar sabah saat 06:10'da uyandırılmış olsam da telefon sesiyle, yine de şükrettim "iyi ki bir işim ve meşgalem var" diye. Notlarımı aldım, talimatları verdim ve yorganı çektim başıma.
Sonra 08:00 alarmı çaldı, yavruşkalar kursa gitcek alarmı. 08:40'da evden çıktılar ben yine yorganı çektim başıma.
Düşündüm, "acaba rüyamda ne görsem?" diye, karar verdim birşeye ve anaaaaaaaa o da ne, harbiden gördüm ve ne yazık ki saat 10:10'da bir sonraki soruna çözüm için yine aradılar sağolsunlar ;-) yine "şükür Yarabbi!" dedim ve "kalk Ece kalk!" talimatını da kendime vererek ayaklandım.
Doğru salona çıktım ve üçlü koltuğa uzanıverdim bir battaniyeyle.
Falan filan işte, yatalak bir cumartesi geçiriyordum ki, sepetteki yünler çarptı gözüme, aldım bi boyunluk örüverdim büyük yavruşkaya, çok beğendi gün boyu taktı evde bile, sevindim, şükrettim ve tekrar yatar hale geldim.
Arada bir uyanıyorum ama bunca uyumaya rağmen neden halâ uykusuzmuşum gibi geziyorum anlamadım kendimi, eeee 5 gündür aralıksız spora bugün mola verdim diye bir uyuşukluk bir uyuşukluk sorma.
Yarın şahane bir krep yaparım inşallah.
Şöööle peyniri ve reçeli dökerim üstüne ve afiyetle indiririm mideye diye kendimi sevindirip uykuya yatcam birazdan.
Okuyan var mı yok mu bilmem ama herkese iyi pazarlar dilemek geldi içimden.
Hadi, bu pazar herkes musmutlu olsun inşallah.

3 yorum:

birdamlacikyagmur dedi ki...

Sanki sesimiz boşlukta yankı yapıyor.
Ben okudum ve iyi pazarlar diledim :)

Ezgi* dedi ki...

Okuyan var okuyannn :) İyi pazarlar oh oh :)

Newbahar dedi ki...

Hey Allahım kadın halen yeme içme derdinde:) yarınki kahvaltı planını yapmış bile...

Uyuya uyuya şişmişsin bugün.:))

Fena geçmedi pazar, hafta içi güzel geçecek inşaallah.

Seninde güzel geçsin hafta için sevgili dostum.