4 Mart 2011 Cuma

Bloğumu seviyorum

Günler sonra bloğuma girebildiğim için çok mutluyum, zira bu süre içinde pekçok bloğu açamıyordum bilem.
Annekaz'ın önerileri sayesinde oh nihayet dedim, kendisine çoook teşekkür ederim.
Evet, ayrı kaldığım süre içerisinde, uzun zamandır planlayıp bi türlü başlatamadığım kardiyo çalışmaları şimdilik harika gidiyor.
5-5,5 arası işten çıkıp, kızımı okul kapısında öpüp babaya emanet edip, doğruca SPA merkezine koşuyorum.
1-1,5 saat kardiyo çalışıp, ardından vücudumdaki ödemi atmak için (ki 7,3 kg.kadar olduğunu tahmin etmekteler) 15 dakika saunaya, sonra da Türk Hamamı'na gidip hışım çıkana kadar keseleniyorum:-)
Ve saat 8-8,5 gibi eve çufçufluyorum.
Ev halkım birgün anneciklerinin ağzının suyu akarak ama tatmayarak yaptığı yemekleri çooktan mideye indirmiş oluyor, ben de hafif şeyler atıştırıp mis gibi bir uykuya dalıyorum.
2 hafta içinde toplam 6 kez gitmiş olmama rağmen pantolanları daha rahat giyebiliyor olmaktan çok mutluyum.
Anlatıcak çok şey var ama şimdi bir toplantıya katılmam lazım, dönünce vakit olursa eğer kaldığım yerden devam etcem.
Seni seviyorum blog.

3 yorum:

hemera-nyks dedi ki...

şimdiden faydasını görmen ne güzel :)
-
hemera

Newbahar dedi ki...

Vay be...
Keyiften dört köşe vaziyette kilo vermeye çalışıyorsun bakıyorumda:))

Ben zavallı da sabahın köründe yollara üşüyorum, kuru soğuklarda..
Sen ıscacık hamamda keselen bakalım.

Aha şuraya yazıyom...
Sende bende bu kiloları vericez. Az günler uzasın spor salonunada gidicem :)

Bugün gün vardı komşuda yemediiiiim:)

Canımda çekmiyor ne hikmetse:))

Zennube dedi ki...

vay bu kadar çabuk faydasını görmen ne güzel, çok hızlısın :)