29 Mart 2011 Salı

Sevgili Yağlarım

Sevgili spor!
Ben seni annamayıpdurum.
Eminim sen de beni.
Ben alışkınım, sıkılma sen.
10 gün gittim aralarda dinlenerek.
İtler gibi terledim diycem hiçbir itin ben kadar terlediğini görmüşlüğümde yok.
Üstelik ben bile kendimi o kadar terlemiş çooook nadir görmüşümdür, anacığım bebekkene bana boool miktarda pekmez içirdiğine bağlar, ben çoook az terledim oldu bitti netekim.
Lakin yanlış giden birşeyler olmalı ki, bugün kendimi hazırlayıp, toparlanıp, tartıldım.
N'oldu başım göğe mi erdi? EVET HEM DE NASIL.
Gr vermişliğim olmadığı gibi üstüne de 600 gr almışım.
Halbuki;
Ben bugün normalimden(!)1 beden küçük bir gömlek aldım deyu, pek bi kendimden emin gittiydim tartıya.
Aptal salak gömleğin kalıbı büyüktü zahir.
Bi de üstüne Hoca demez mi;
- 2,2 kg yağı yakmışsın piravvvvo pirrravvo, amanin de ne müthiş başarı falan filan feşmekan!
Ben de diyom ki, "e peki yandı da nere gitti bu körolasıca yağlar Hocaaammm?
"Kas yapmışın" diyo.
"Kas yapmak isteyen kim Hocaaaaaaaaa!" diyom,
Tısss...
Ne halt etcemi bilmeyipdurum ama filintalı olsun diye spora devam etcem tabi.
Bi de üstüne verdiğim gaymeler?
Bi de azimle hâlâ gittiğimi görenlere "ayy valla akşamı zor ediyorum bir an spor yapmak içun" dediğim içun (valla samimiceydi bu akşama kadar) efeliğe _ok sürmemek var.
Yarın esaslı bi konuşma çekcem benim Mesut Hoca'ya.
Zira bundan önce aynı maksatlı spora gidişliğimden, 2 ayda 6 kilo alarak (dikkat buyrun ALARAK) ayrılmışlığım var.
Ya benim yağlar salak bahane arıyo kasa masa dönüşem de gitmeyem bu kızçenin vücudusundan deyu,
Ya da; YAĞLARIM DA BANA AŞIK, bi şekilde de olsa mevcudiyetlerini benden ayırasıları yok.
Sevgili yağlarım,
Aşk bana dayanmaz, göreceksiniz ki siz de benden bir şekilde ama öyle ama böyle mutlaka ayrılacaksınız
Zira; sizden öncekiler de böyleydiler,
Geldikleri gibi gittiler.
..
...
......
Nası ama?:-)

3 yorum:

Newbahar dedi ki...

şuracığa kahkahalarımı iliştirdim dostum:))

Bende bi gidemedim spora. Hani niyetim var ama kas mas istemem bende bacım. Bana yetiyor mevcut kaslarım.
Sarkan yerlerin ise telafisi yok. Eh fena mı olurdu şöle 38 bedenle kamufle etsek bedenimizi.

Bahar sendromu mu bilmem sıkıntıdayım yürüyüş yapasım dahi gelmeyo...

İnternetten bitkisel haplar var baktın mı ? aramızda kalsın faydası oluyooo:))

tufan dedi ki...

Şimdi ne garezin vardı da gecenin bu saatinde bana iki kilo pirzola yedirdin...

Sana kolay gelsin,denizin dibindesin bol bol yüz bence..

Selamlar.

laleninbahcesi dedi ki...

Ececim, ben spora gittiğimde kilo veriyorum fakat spor yaparken canım sıkılıyo iyi mi?

Spor hocam önce vücusun sıkılaşıp toplandığını söylerdi, sen öyle oldun zahir:))

Yazakadar git bakalım, yine faydasını görmezsen vedalaşırsın:)
öptüm çok