8 Mart 2011 Salı

Bol maalesefli bir kadınlar günü kutlamaması

Okumuşuna, gezmişine, görmüşüne, eğitimlisine -m a a l e s e f - bakmıyor bu işler.

Kocalarının şiddetine maruz kalan tanıdığım kadınların ve kocalarının hepsinin - m a a l e s e f - üniversite mezunu olmasını neye bağlamalıyım bilmiyorum.
Tesadüf mü bilemem ama etrafımdaki okumamış kadınlar -arada istisnalar olsa da-eşleriyle çoook daha mutlu ve asla şiddet içermeyen evlilikler sürdürmekteler.

Hani diyoruz ya herşeyin başı eğitim; bu konuda değil be -m a a l e s e f - anacım.
Allah tüm kadınları, kızlarımızı; "Allah'ından korkan kulundan utanan insan evlatlarıyla karşılaştırsın" diye dua ediyorum.
Ataların boşa gitmiş lafı yok; okumak cahilliği alıyor eşşeklik baki kalıyor -m a a l e s e f -

Bugünkü Hürriyet'te okudum profesör eşinden 6 yıl şiddet gören psikolog kadının acısını anlatıyordu içler acısı bir şekilde. Hayvan herif, kadınını tekme tokat dövdükten sonra -iç kanama olmasın diye(ba ba ba baa, bak düşünceye) kar dolu küvete yatıyormuş.
Öküz.
Pislik.
Psikopat manyak.

El kadar ilkokul çocuğuna tecavüz edip salıverilen ya da yakalanamayan bir sürü sapığın varlığından haberdarken,
Hâlâ hunharca işlenen töre cinayetlerini gazete sayfalarında boy boy okurken,
Üniversiteli kocasından dayak yiyen üniversiteli kadından tut da, mezesinin tuzu çok oldu diye yemek tenceresini kadınının başına boca eden hasta ruhlu sözde erkekler varlıklarını misler gibi sürdürmeye devam ederken,
Helaldi, sünnetti derken evi randevu evine çeviren, herbirine de aralıksız tohum salan hayvanlara rağmen,

İçiniz ne kadar elveriyorsa o kadar; KADINLAR GÜNÜNÜZ KUTLU OLSUN demek istiyorum ama;

MAALESEF DİYEMİYORUM.

Allah'a emanet olun, yeter!

Hiç yorum yok: