5 Ağustos 2010 Perşembe

Prison Break

Prison Break
Aşağıdaki diyalog, hapishane doktoru Sara Tancredi ile Micheal Scofield arasında geçer. Ecece'ye göre anlamlıdır bu diyalog ve bu sebeple paylaşılmalıdır dostlarla.
....

Michael Scofield: Çiçekleri atmışsın.
Sara: Dediğim gibi ömürleri kısa.
Michael Scofield: Bence henüz ölmemişler.
Sara: Ömürleri kısa olan şeylere bağlanmayı sevmem.
Michael Scofield: Neden bu kadar karamsarsın?
Sara: Ya karamsarlık vardır, ya gerçekçilik.
Michael Scofield: İyimserlik de var. Ayrıca umut var, inanç var…

Ya sen!
Nerdesin? Var mısın? Yok musun?

4 yorum:

EBRULİ dedi ki...

Scofield umud etti yazık ki kaybetti dizi sonunda,çok üzülmüştüm.Gerçek hayat böyle olmasın dileyelim,inanalım,umud edelim ki hayat devam edebilsin.Gücümüzün yetmediği noktaya da kader diyelim..Teşekkürler hatırlattığın için.Sevgiler.

Antipatik Yazar dedi ki...

Ecehan insanın kendisini, ru halini anlatan öz ama çok şey anlatan bir diyalog bu...

Paylaşman iyi olmuş. Çünkü televizyon izlemeyen, hele de dizileri son derece kalitesiz ve yapay bulanlar kaçırıyor(uz)

Ecehan dedi ki...

Ebruli,
Reca ederim, zevkle paylaşıyorum o an ne düşünüyorsam onları ve daha önemlisi -kendim için önemli bulduklarımı-
Ziyaretin mutlu ediyor beni, bilesin.

Antipatik Yazar,
Aslında haklısın ben de kötü bir TV izleyicisiyim. Tesadüf müdür nedir bilmem ama bazen şakkadanak birşey çıkıveriyor işte karşıma, durum, bu durum yani :-)
Ben de "öz ama anlamlı" bulmuştum ve sayfama be sebeple taşımıştım zaten, aynı görüşteyiz.
Hep varol e mi?

annemineli dedi ki...

Zarif ziyaretine ve güzel kelimelerine gönülden teşekkür ediyorum..Devamlı takipteyim...Sevgilerrrrrr....