19 Ağustos 2010 Perşembe

Dua güzeldir azizim

"Allahım.
Gönlümden geçenleri hakkımda hayırlı eyle.
Hayırlı eylediklerine, gönlümü razı eyle."

Hani bazen ağırlaşıyor yükler.
Anlatmak istiyor, konuşamıyorsun.
Çekip gitmek istiyorsun, ne mümkün? Mıhlanmışsın.
Nerde hata yapıyorum ya anasını satayım diyorsun, ne çare; biliyorsun, bir dahaki sefere yine aynısını yapıyorsun elin mahkum. Adına karakter diyolar hani.
Hani, sözlük anlamını çok iyi biliyorsun da kelimelerin, bir türlü öyle yaşayamıyorsun. Nanik yapıyor sana en güzel kitaplardaki en şahane cümleler,
Bulunmak istediğin yerden arşın arşın uzakta, bulunduğun yerden fersah fersah uzaksın yine de ya,
Kavruluyorsun buz gibi suların içinde dahi hani,
-Mükemmel- olsun istiyorsun, vazgeçiyorsun hadi -iyi- olsa yeter diyorsun, vazgeçiyorsun -fena değil-e bile razı oluyorsun da, vazgeçiyorsun kendinden
ya hani...
İşte o zamanlarda çooook rahatlatıyor azizim.

9 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

Ben küfredince daha çok rahatlıyorum eceleriminecesi.. Herhangi bir kişiye değil.. hani bir müphem varlığa bile değil... Kendime, kader denen kümesimsi yere.. o kümesin anahtarını vermeyene..Bu arada beni benden alıp da geri vermeyene... basıyorum hürmetlerimi!!!! OHHHH!!!
Bak bi dene..Hocanın dediğini yap..yaptığını da.. yap!!!
Yukarıdaki, öyle tevekkel bi teviye şükrettin mi... buldum bi enayi ne yapsam şükrediyo gerzek .. diyor.. söylemedi deme!!!

Ecehan dedi ki...

Kocayüreklim;
Sen bir alemsim:-) Onu da denerim, peki.

orhankaradogan dedi ki...

"Yürekler sevdasız, yürekler tezek,
Her tarafım, küfrün kurduğu tuzak!
İman ehli ise vahdetten uzak,
Param parça, bölüm bölüm Yarabbi!"

"Mevlam çekirdeğe orman gizlemiş,
Tahıl tanesine harman gizlemiş,
Yılanın zehrine derman gizlemiş,
Sabır eyle, şükür eyle, dua et."

"Hayırlı cumalar" (referandum sürecinde rafa kaldırılmış olsa da.)

Ecehan dedi ki...

Sevgili Öğretmenim;
Bilmukabele.

EBRULİ dedi ki...

Not alıyorum hemen..Satır satır beni anlatmışsın.Ben de "Rabbim işimi kolaylaştır,zorlaştırma..Ve işimi hayırla tamamına erdir ..diye dua ediyorum..Ama daha çok duaya ihtiyacım var.Keşke bir mucize olsa her satır yoluna girse..Yoksa mucize beklemek yerine,bir adım atmak yeter mi?..Sevgilerimle..

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

"Allahım.
Gönlümden geçenleri hakkımda hayırlı eyle.
Hayırlı eylediklerine, gönlümü razı eyle."

Bumudur, budur..çok güzel.

Ecehan dedi ki...

Ebruli;
Bilmem ki ben de çok işe yaradı, dilerim seni de ferahlatır.
Mavi Tutku,
Beğenmene sevindim, umarım seni de rahatlatır. Hepimizin ihtiyacı var duaya.
Tüm blogggggg
Hepinizi seviyorummmm

derin dedi ki...

amin diyorum, hem de yürekten...
dua ile her daim...
hayırlı ramazanlar:)

Kaptan Zor dedi ki...

"Kavruluyorsun buz gibi suların içinde dahi hani,"

Bilmez miyim bu hali ben? Çok tanıdık geliyor...