27 Temmuz 2010 Salı

KOÇUM

Tanıştırayım efenim....
Adı : Koçum
Kendisi ailemizin en yeni üyesi.
Annesi Golden Retriver, babası Sibirya Kurdu (Haski)
10 Haziran 2010 doğumlu, geçen haftadan beri evimizde.
Nasıl şeker, nasıl akıllı, nasıl asil anlatamam.
Elif ve Zeynep bütün gün onunla ilgileniyorlar, çok mutlular m a a ş a l l a h! Benim onu her ellediklerinden sonra baştan aşağı yıkanmalarını istemem dışında tabi.
Dün Alpagut Abimiz geldi (kendisi veteriner) ve tepeden tırnağa bakım yapıp tüm sağlık taramalarını tamamladı, gönlüm daha rahat artık.
Tek şikâyetimiz, gece yalnız uyuyamaması, ağlayıp duruyor yanına gittiğimizde susuveriyor. Bir saat, iki saat neyse ama adam tüm gece bir nefes istiyor yanında. Geçici bir süre babayı görevlendirdik :-)
Bu post da buraya minnoşlarımın isteği üzerine kondu.



2 yorum:

Newbahar dedi ki...

Bayıldım, hemde nasıl bayıldım...
Harika bir olay bu. Melez bir yavru, büyüdüğünde nasıl olacak merak ettim doğrusu. Umarım gözleri renklidir.

Bırakıp ayrılmak zorunda kaldığım köpekler aklıma geldi. Özledim.

Kızlar ve sen ve aslında sizin aile çoook şanslı.

Kaptan Zor dedi ki...

Ne diyelim Allah bereketli bir ömür nasip etsin :)