20 Temmuz 2010 Salı

Ahmet Şadi ve Şakira


Ahmet Şadi Şakira'ya bindi, valla ne korku, ne bir denge sorunu, ne elin adamıyla ben gitmem nazları filan, hiç biri yoktu. Abi sanki hergün at'a binermiş gibi şapkayı giydi ve çok mutlu bir şekilde gezdi.
Şakira ağır ağır yürürken bi baktık Ahmet Şadi'nin gözleri kayıyor ama zorla açmaya çalışıyor uykusu geldi Minnoşumun. İndikten sonra her at'ın yanına gidip "diyze ot verelim mi?, karnı acıkmış mıdır?, bizimle eve gelir mi?" diye sorup durdu, çok keyif aldı çoook.
M a a ş a l l a h!
Sonrasında da plan tıkır tıkır işledi ve çok eğlenceli bir doğum günüsü yaşadık.
İşte böyle.

7 yorum:

EBRULİ dedi ki...

Çok şekerrr canım benimm.ice mutlu doğum günleri yaşasın inşalah.sevgiler..

Newbahar dedi ki...

Başlığa bakıp Ahmet Şadi kim olaki diye düşündüm. Ünlü biri olsa gerek dedim, zira adı şakirayla anılmakta...

Nice senelere küçük ünlü adam:)

Ecehan dedi ki...

H A T I R L A T M A
:-) Gördüğüm lüzum üzerine:-,)

Ahmet Şadi, benim yeğenim, kızkardeşimin doğurduğu oğlum.

İyi niyetleriniz için çok teşekkürler ederiz efenim.

O.K.A.- MAVİ TUTKU dedi ki...

Nedense resim çıkmadı bi türlü ama eminim çok güzeldir.
İnşallah güzel bir hayatı olur, değer kıymet bilecek insanlarla karşılaşır.

Ahmet Şadi, benim yeğenim, kızkardeşimin doğurduğu oğlum.

Bu sözleriniz ne kadar güzel.

Newbahar dedi ki...

Anladım bea yeğenin olduğunu :))

Ünlüymüş işte, teyzesi gibi:)

Sevgiler

orhankaradogan dedi ki...

"Bir mıh bir nal kurtarır, bir nal bir at kurtarır, bir at bir süvari kurtarır, bir süvari "Ahmet Şadi" Bir Vatan Kurtarır." Temennisiyle, doğum günü kutlu olsun, Allah tüm sevdiklerine bağışlasın, tahtı ve bahtı açık olsun, kem gözlerden ve nazarlardan korusun...

tufan dedi ki...

Kurban olsun amcası minik yüreğe,çok güzel bir görüntü idi Ecehan,Allah sizlere bağışlasın.
Selamlar.