12 Haziran 2012 Salı

Sıkılgeç ergeniçeler

Ne çok gün olmuş yazmayalı.
Sabahtan itibaren öğleye şunu, akşama bunu, geceye şunu yaparım diye o kadar çok plan yapıyorum ki, gerçekleştirmeye ne zaman ne de enerji kalıyor ;-)
Bu dangalak hali de seviyorum gerçi, olumlama yapıyorum, kendimi "yapmış gibi" hissetmek için.
Yıllar sonra ilk kez kütüphaneye üye oldum. Bayılıyorum içime çektiğim o kokuya.
Eskimiş kitapların büyüleyici kokusunu içime çekerken çok mutlu oldum ve bunu kesin not etmeliyim diye düşündüm sevgili bilogcum.
Oradan Orhan Pamuk'un İstanbul kitabını aldım, alt kattaki odama götürdüm, pek küçük yazılmışlar oku oku bitmiyor ama keyifli evet. Üstteki salona çıkıncada Einstein'e devam ediyorum.


Kendisine antipati hissettiğim için okuyamıyordum ama son zamanlarda sesi çıkmadığından unuttum kızgınlığımı  ve bir bakayım dedim nasıl Nobel Ödülü almış diye. (Günaydııın diyen sadık okuyucu kitlesinden özür dilerim ;-)
Gayet güzel cümleler kurabilme yeteneği aşikâr da olsa, bazen cümlenin sonuna gelirken "buraya nerden gelmiştik" diye cümle başını aramam da az olmadı yani.
Halbuki ben, daha kısa, daha öz şeyler arıyorum cümlelerde, yoksa sıkılıyorum.
Azimle devam etmemin sebebi İstanbul olması tabi ki.

Benim ergeniçeler evde sıkılmaya başladılar bile. Bismillah tatilin ikinci günü. N'apcemmm bennn?

Hafta sonu hadi kutu kaplayalım dedim, baktım hiç oralı olmadılar, bir gıdım yüksek ses tonu kaullandım, tıpış tıpış geldiler zira yapıp da bitirene kadar 1538 kez "anne n'apcaz bu kutuları, içine ne koycaz bunların, evde yer yok ki bu kutulara, ötekini de sonra yapsak olmaz mı?..."şeklinde sorular sordular.
Tabi ben, üç numaralı bakışımla onlara yeterli cevabı verip, üç kutu kaplayabildim.


Şimdi eve gitme, yemek düşünme ve yapma vakti.
Hoş kalın.

2 yorum:

okuyan dedi ki...

Ben de bir sürü plan yapıp sonra planlar haricinde yaşıyorum:)))
İstanbul'u okumaya geçen sene adada başlamıştım ama son noktayı daha yeni koydum:) Araya başka başka kitaplar girdi ama kitabı sevdim ben:)
Kutular çok hoş olmuş. Kızlarının okul dersleri bitti, hobi dersleri başladı desene:))
Hepinize içten sevgilerimle.

annemahsustan dedi ki...

Kutular cok güzel olmuş, hehehe bizim evde lsa çocukların oyuncaklarını toparlardı dıye dusundum: )

Kızlar için de allah kolaylıklar versin: )