5 Aralık 2010 Pazar

Zennube'nin miminin cevabı

Boş vaktimin (derken sakın yanlış anlamayın bu ikilemedeki mânâ -hayatın gerektirdiği zorunluklardan sıyrıldığım anlar- demek oleyu) en büyük kısmı blog alemini ziyaret etmek.
Ve bu alemde, -dibine kadar cesur dediğim insanları okumak- ayrı bir zevk.
Tanırsınız çoğunuz, kendisi benim epeyce yazı konum olan Zennube.
Zennube, benim dibine kadar cesur grubumdam, tanımadan acayip sevdiğim bir dost(tikat lütfen arkadaş diil)
Zennube, şımar gıı:-))

Efenim(tikat lütfen efendim diil);
Mimlenmeyi sevmiyorum diyen gruptan değilim burnum havalarda değil çok şükür. Seviyorum ama mantıklı olursa tabi:-)
Kendileri beni mimlemiş (yine:-))
Soru şu;
Seçtiğimiz bir kişi ile yapmayı sevdiğimiz şeyleri anlatıyoruz.
:-))))))))))))
:-)))))))))))
Canım, valla yarım saattir gülüyorum ve yazamıyorum du bi kendime geleyim.
Zennube, önce sen şunu iyi bil ki, eğer bu bir TV programı olsaydı ve gerçekten sana en dürüst cevabı verseydim kanalın kapanırdı anam.
:-))))))))))
Geçelim,
(İlk aklıma gelen bu değil vallaha da diye sana alenen bağıran oldu mu bilmiyorum ama o ilk benim belki:-))
Seçtiğim bir kişi ile yapmayı en çok sevdiğim şey:-))))
Ya ben çok sevecenim biliyon mu, aslında söylemek zor ama ilk biri geçtiğime göre:-)
İtiraf ediyorum evet;
Benim burada çooook değerli bir arkadaşım var. O çok ama çook değerli bir insandır gerçekten ve her bakımdan.
Adı Güray.
Güray Öztaş.
Hayatımdaki en mükemmellik adına ne varsa kendisi şüphesiz hepsinin tanımıdır.
Onunla bırak birebir aynı ortamda bulunmak, aynı havayı solumakla bile kendimi güvende hissederim.
Başıma ne gelirse gelsin bilirim ki en kısa zamanda hep yanımda olacak tek insan O'dur (Alık Alparslan alınma lütfen tamam mı?)
Beni şaşırtan, sevindiren, hatta üzen herşeyi ilk paylaşmak istediğim kadındır O.
Asla yapma dediğim şeylerin hepsini (başta dedikodu) onunla yaptım, ikinci kişi yok mesela.
O, mükemmel bir annedir ve ben anneliğimin tadına onun yanında çok daha iyi varırım.
Ne dersem diyeyim asla alınmaz, asla beni yarı yolda bırakmaz.
DOSTTUR GÜRAY ASLANLAR GİBİ.
Yıllarca aynı şeyi hissedip başka şehirleyden biz;
Tanrı tüm dualarımı duyup 500 m.yakınlaştırdı bizi.
Yaptığımız dünya kadar şey olduğu kadar, yapmadığımız herşeyi bile birlikte yapmaya ant içmiş iki dostuz biz.
Varlığınla gurulu ve çok mutluyum Güray ama en çok Alparslan'ı tebrik ediyorum bu mükemmel tercihinden dolayı.
Güray ile yaptığım hiçbir şeyi sevmemezlik etmedim, bu anlatılır birşey diil ya da benim gücüm anlatmaya yetmez.
Herşey...
En iyi ya da en kötü...
Herşey...
İyi ki varsın Güray.
Ve iyi ki sordun Zennube...
Sevgiler...
(Not:İznini almadığım için resim yok ama alırsam ilk fırsatta burada olur)

5 yorum:

hasret senfonileri dedi ki...

Yorum yapayım ya da yapmayayım yazılarını devamlı okurum eceleriminecesi.. bunu sen de bilirsin..
Geçen sefer aynı mealdeki ifadeni okuduğumda üstüme almadım "bir bildiği vardır" dedim gitti...
Ama şimdi aynı ifadeyi daha cesurca sallayınca orta yere, cevap verme hakkımı kullanma gereği duydum..

Şu MİM olayında kısa bir zaman öncesi "ben mim konusunda kapris yaoanlardan değilim" diyerek cevaplarını sıraladığında hafifçe bir tebessümle ayrılmıştım sayfandan.. Ancak, bu defa "burnu havada olanlar" tabiri ile -MİM- olayından imtina edenlere haksız sataşmanı önce sana sonra kendime yakıştıramadım. Kİ, mimleyen dostlarımın hepsi mazur görmelerini isteyimi son derece saygı ile ve anlayışla karşılamışlardır.

Ben ya da bir başkası , her kim olursa olsun seninle aynı fikirde olmayanları küçümsemeye ve haklarında bu tür kırıcı sözlerle rencide etmeye hakkın olmadığını düşünüyorum .
Üzgün sevgilerimle.

Ecehan dedi ki...

Sevgili Hasresenfonilerim(Kocayüreklim)
Bak şimdi çok üzüldüm zira seninle uzaktan yakından ilişkisi yok mim olayında kaprisliler hakkındaki bahislerimin.
Pekçok blog biliyorum ki mim almak için aslında yarışır ve özel yorumlar birakırlarken birisi onu mimlediğinde "ay ne kadar da yoğun talep var" gibilerinden algılayan ve havaya giren, isim versem bana yakışmaz vermesem seni tatmin etmez belki ama ben bu çok garip durumu yaşayanlardanım.
Ayrıca sen gönlümdeki yerini bilmez misin ki böyle üfürükten şeylere alınırsın hı Kocayüreklim?
Velhasılı, türlü yazılarımla -asla böyle düşünmediğim halde- birilerini rencide etmişsem özür dilerim, lakin kızdığım karşısındakini rencide etmeye uğraşanlardı zaten, demek ki anlatamamışım, bağışlayın.
Sevgilerimle

Zennube dedi ki...

canım ecehanım biricik ece hanım nasıl şımardım bilemezsin canım dostum :)) kocaman kocaman sevgiler ile hep sevdiklerinle hep mutlu kal e mi :)

GÜRAY NUR dedi ki...

sabah kahvesi eşliğinde bu güzel yazıyı okumak nasıl güzel biliyor musun?
Kader bizi 500 m kadar yakınlaştırdı ya bak görüceksin arada bir duvar olcak kadar da yakınlaştırıcak üstelik o zaman bu çağa çocuk taifesi hayatını kurmuş olucak bize de bol bol lak lak yapıcak hayatı daha çok paylaşıcak zaman kalıcak..
İyiki varsın hayatımda ...

mavisu dedi ki...

cok sansliniz ikinizde Guray ve dilos...kac insan sahip ki hakkinda boyle seyler yazabildigi boyle hissedebildigi dostlara...opucukler..her ikinizide..ve her ikinizin yavrularinada...