24 Aralık 2010 Cuma

Bekliyorum...

Çoook başarılı bir hafta geçti.
Çoook güzel bir hafta sonu hakediyorum.
Yaradan layık görüp de, "hadi bakalım, bendensin!" derse çok mutlu olucam.
Sevdiklerimi seviyorum ve onları sevmenin keyfini çıkarıyorum bunu nimet kabul ediyorum.
İşimi seviyorum, her sonuçlanan işten büyük bir haz alıyorum bunu hediye kabul ediyorum.
Ağlamayı bile seviyorum bazen. Beni üzen herşeyin beni biraz daha olgunlaştırdığını düşünüyorum -bu yüzdendir belki çabucak büyümek istemeyişim:-) -bunu sadaka kabul ediyorum.
Kendime bakmayı seviyorum, ancak böyle çevremi mutlu edebileceğimi düşünüyorum ve bunu ödül kabul ediyorum.
Şükretmeyi seviyorum, ancak böyle yeni mutluluklara kendimi hazırladığımı düşünüyorum ve bunu gereklilik görüyorum.
Gören gözlerimin gördüklerini biraz daha fazla algılamasını,
Hisseden yüreğimin adaletten şaşmamasını,
Bedenimin beynimle uyum içinde çalışmasını,
...
da, 2011'den diliyorum.
2011 harika bir yıl olacak, sabırsızlanıyorum.
Acele etmiyorum; BEKLİYORUM.

3 yorum:

Zennube dedi ki...

sevmeyi sevmek ne güzel, umarım yeni yılda tüm beklentilerin gerçekleşir, canım :))

Newbahar dedi ki...

Evet ya! Ne olur Allahım hepimiz için harika bir yıl olsun...

Biz bunu çoktan hakettik:)

tufan dedi ki...

Hak ettiğin her şey için yürekten kutluyorum..

Mutlu yıllar diliyorum.

Selamlar sevgiler.