18 Aralık 2010 Cumartesi

Sürpriz

Haftalardır ilk defa bir cumartesi sabahını epeyce uyuyarak geçirdim, lakin çok yorucu ve kafa çalıştırıcı bir hafta geçirdim.
Elif'in yazılı haftasıydı, maaşallah çok güzel bitti 2.yazılılar, aferin kızıma.
Dün iş çıkışı eve geldiğimde saat 18:00 gibiydi.
Elifim biten yoğun haftanın ardından hepimize sürprizler yapmak istemiş.
Kapıdan girdiğimde bir not karşıladı bizi.

Kapıda sarılmaca faslı falan derken odama doğru inecektim ki, banyo kapısının üzerinde;

Termosifonu açmış, banyo ısınmış, havlular hazırdı, hiç vakit kaybetmedim tabi..Banyodan çıkarken beni karşılayan not şuydu;:-)

Oh dedim ya ne rahatlıkmış bu, sen plan yapmaksızın biri sana ne yapacağını söylüyor, hele hele kızımsa bu.
Sonra efenim;

Koltuğa battaniyemi yaymış, bir bardak portakal suyu sıkılmış, ayağımız altına puf gelmiş, aman nasıl rahattı ya, sormayın.
Bitti mi? Yok bitmedi:-)

Bu kısma, beni katmadı kızlarım, iş babaya düştü:-)
Sonra;

Yemekler önüme geldi, önümden gitti. E bu soruya verecek cevabı ben öpücük yoluyla verdim zaten:-)
Ve;

O kadar çok rahatlamıştım ki; Hanımın Çiftliğini bile seyredemedim.

Yaşadığım mutluluk, hiçbir paranın, dünyanın hiçbir yerinde alamayacağı türdendi hakikaten.

Sağol benim güzel ruhlu, iyi bir insan olmaya çok gayret eden, fedakar kızım. Sağol.

Anne, seninle -sizinle- gurur duyuyor.

8 yorum:

Newbahar dedi ki...

Oy oy oyyyyyyy...

Çok tatlılar yaaa, ne şanslısın Ecehan

Bi kızda ben mi doğursam!

hasret senfonileri dedi ki...

ben de onları böyle yetiştirebilen eceleriminecesi ile gurur duyuyorum..

LieLLa dedi ki...

Mimlendin beybi:/
Hıhhhh kıskanıp gittim:P

MODA GEZGİNİ dedi ki...

maşallah.kız dediğin böyle olur işte.aferin çok keyif aldım ya.size harika bi proğram yapmış.hem keyif aldınız hem mutlu oldunuz.hemde yorgunluk stresten eser kalmadı.Allah zihin açıklığı versin elife.şansı hep bol olsun kızımızın.Aileside hep ama hep mutlu olsun:)

laleninbahcesi dedi ki...

Ecehancım ya senin sayfan çok zor açılıyor bende, bazen boş sayfa olarak kalıyor öylece:))
Elifi tebrik edrim ve azcık ablaları ders alsın ondan derim... Büyüdüler ya para kazanıyolar ya artık tüm sürprizler dışarda hazırlanıyor... ama şöyle yataktan kalkmışsın kahvaltı hazır ya da kşam gelmişsin çay demli bunların yerini ne tutabilir...

Öptüm ikinizi de...

lifegoeson dedi ki...

böyle güzellikler yaşatmasa sevdiklerimiz hayat katlanılmaz olurdu heralde...bravo kücük cadıya

Zennube dedi ki...

at ne güzel bir gün, ve ne güzel senden güzel şeyler okumak, özlemişim :)

Kardeşim dedi ki...

ahhhh ah bende istiyorum böyle güzel kartlar.Çok şanslısın.