3 Aralık 2010 Cuma

Mesaj kaygısı

Her insan;
İlle de her bıdı bıdı bıdı  zamanlarında,
İlle de her çıkı çıkı çıkı konularında,
"Mesaj vermek" zorunda mıdır ya Hu?
Hem her insan her zaman ve her konuda mesaj verme yetisine sahip midir ki zaten?
Bu ne arzusu adını bilmediğim?
Otu, _oku biliyorum, örnek alın uleyn beni diye salak salak gezinerek hava attım sanan insanın bitarafı mı büyüyor mu mesela ki?
Ya da herkes ama herkes bu kadar akıllı ve bu yaptıkları akıl işi ise, ben niye bu kadar aptalım ki aceba?
Merak işte.

1 yorum:

NK dedi ki...

merhaba ecehan,
hiç sevmediğim insan tipinden bahsetmişsin yahu :) burnu havada insan tipleri, ben bilirim havaları felan, insanları kendinden soğutmaktan başka bir işe yaramıyor, ne anlıyorlar bilmem!
ben de kendimi geçen gün aptal hissetmiştim biliyorsun :) hep bu insanlar yüzünden iştee... çıksınlar hayatımızdannn...