14 Şubat 2010 Pazar

Madem sevgililer günü;

Ey sevgili,

Yoksun!
Sesini duymak yok,
Gülüşünü görmek yok,
Dalga geçişini duymak yok,
Gözyaşlarını görmek yok,
Yoksun!

Ama aynı anda,

Varsın!
Sesin kulaklarımda,
Gülüşün gözlerimde saklı,
Dalga geçişlerine hâlâ gülebiliyorum,
Gözyaşların bazen yanağıma bile süzülüyor.
Varsın!

Madem sevgililer günü, bugün de sen misin kutlanması gereken yoksa ben mi?
Sen mi başardın sevgili olmayı, yokluğunda bile ben mi?
Bilirim kutlamaları sevmezsin,
Bilirim kutladığın ben değilim...

Ey Sevgili,
Ya varsın ya yoksun bilemem,
Ey aşk,
İyi ki varsın...
Ey blog, kutlu olsun...

3 yorum:

gulnagme dedi ki...

Bugün hanginize ne kadar, ne ifade ediyor bilemiyorum ama kutlamak adettendir diyor ve tüm sevgiyi bilenlerin Sevgililer Gününü kutluyorum.

orhankaradogan dedi ki...

Günün anlamına uygun en güzel yazı olarak gördüm ve kutluyorum.
"Bu ne sevgi ah...." diye başlayan gazeli dinlerdik, onu da hatırlatır gibi geldi bana.
Sonu da neden "ızdırap" ve "harap" ile bitiyor diye de merak eder dururum.

tufan dedi ki...

Olana,olmayana
düşünene,düşünmek isteyene

Varsın olsun

Kutlu olsun..