7 Eylül 2011 Çarşamba

Senfoni Bodrum'da yazıldı bu kez...Hasretle...

O Demişti ki;


"Eylül, bana hüznü çağrıştırmayan bir sonbahar ayı.. Sükûnuyla ruha işleyen bir güzellik saklı içinde. Ayrıca sarışın afetimin iki isminde biri! Son’da da insanı mutlu edebilecek huzurun varlığını kanıtlar gibi!..


Ne güzeldir insanın kalıcı dostlarının olması.. görmesen de gitmesen de… hani o köy gibi!
Ne zaman telefonum çalsa bilirim ki bir dost köyüne çağırmakta beni.. Bazen söz verip tutamamanın ezikliğini yaşarım. Ya bedenin sağlığı bozulmuştur ya da cüzdanın varlığı!!
Bilmezler ama ben zaten her çağrıldığım yere giderim.. hatta hiç çağrılmasam da .. ve gitmemden biraz ürkenler olsa da!! .
Ne güzeldir hayâlde kavuşmak.. Hiç tanımadıklarınla bile kurulan muhabbet!!


Bu eylül isyan bayrağını açan gönlüme söz geçiremedim.. farkında bile olmadan baktım bavul hazırlamakta o gönülde hapsettiğim!.. Bütün bir Eylül.. Ege’den başlayıp mola vere vere sonra çocuklarla buluşup Akdeniz’in kuzey kıyılarının sonuna kadar uzanmaya karar verdim..
Her bir köyden(!) veya kadı'nın köy'üne döndükten sonra sizlere seslenmeyi hayâl ediyorum..
bir müzikle
bir şiirle
bir fotoğrafla
bir kuru merhaba ile…


Sizlerin, benim yazamadıklarımı da okuyacağınızdan eminim.."




Şimdiii...

İşte o fotoğrafların bir tanesi, gönderiyorum bu kıyağımı unutma ey blog...









Bakmayın görüntünün fuluuuğluğuna ;-) Herşey ama herşey çoook netti...

Sağolasın Gülsenim...Kocayüreklim...Ve sayende Nilgün abla, çok yaşa ve hep varol emi?

Parmaklarım daha fazla yazmak istiyor, lakin hâlâ kalbim çarpıyor...

-Yazma! diyor,

-Yaşa, tadını çıkar...

6 yorum:

tufan dedi ki...

Facede emin olamamıştım ama şimdi oldu..

Tahmin etmek hiç zor değil yaşadığınız keyfi,umarım tekrarları bol olur,çok sevindiğimi bilmenizi isterim..

Selamlar sevgiler..

Ecehan dedi ki...

teşekkürler Tufan

Arzu Sarıyer dedi ki...

Sevgili Ece sonunda kavuştun Gülsen öğretmenime,ne mutlu.Çok sevindim sevgili kardeşim...Selam ve sevgiler...

nihansu dedi ki...

Sizin adınıza gerçekten çok sevindim. Geçirdiğiniz keyifli saatlerin de tadına doyulmadığına eminim.
Sevgiler...

hasret senfonileri dedi ki...

Kavuşmalar... hele de ilk ise..
ve de sükûtu-hayâl ile bitmemişse...
Tadı, anlamı, izi, ömür boyu kalır bellekte ve yürekte ECELERİMİNECESİ, seni görmeden sevdiğim için gurur duydum kendimle.. Gördükten sonra, ne mutlu o anneye babaya, eşe, evlatlara ve dostlara dedim..

Ecehan dedi ki...

Yorumlarınızla duygularıma değer kattığınız için teşekkürüm, hepinize.
Ama ilk buluşma olmasına rağmen, sanki yılaaaardır tanıyormuşcasına kuruluveren muhabbet gözlerin karşılıklı bakışmasıyla çok daha anlamlandı ve şimdi ben; birdahaki seferleri iple çekiyorum.
Hepinize selam ve sevgiler...