25 Ocak 2017 Çarşamba

Uykusuz her gecce ;-))

Biyo ayarlarım değişti epeydir.
Günlük mesaiden sonra eve gidip yemek, derle topla vs'den sonra 20:00-21:00 gibi müthiş bir uyku bastırıyor, uyursam 23:00 gibi uyanıyorum ve ondan sonra en az 05:00'e kadar cin cücüğü gibiyim. Uyumayayım da gece uyuyayım diyorum bu sefer tam yatmam gereken saatlerde ben yine cin cücüğü gibi oluyorum.
Hal böyle olunca saat 05:00'ten sonra basan o derin uykuya 07:30'da veda etmek o kadar mı zor olur Ya Huuu! Kazıyorum kendimi yataktan resmen ve böylece iyi başlamıyor gün zaten ;-(
Ve günler böyle bağlanınca birbirine hergün biraz daha yorgun hissediyorum kendimi...
Akşamları boş durursam uyuyakalırım da gece uyuyamam endişesiyle bi dünya hobiye boğdum kendimi nafile oldu...
Yarasa mıyım neyim diye düşünüyorum, gece yatmak bilmez, sabah kalkmak bilmez misali yani, umarım düzelir bu işler...
Bir arkadaşım "sürekli kolların yorulsa da fiziken yorulmadığın için uyku düzenin bozuldu" dedi, 4 gündür yürüyüş yapıyorum, hava yağmurluysa bile evde sürekli adım atıyorum, yatağa yattığımda dizlerimin ve bacaklarımın ağrısını duyuyorum ve yine uyuyamıyorum, falan filan...
Yıllardır uykucuğuma nazar değdirdiler, yastığı gördüğüm anda uyuma becerime, ahh ahhh...
Bu uykusuz gecemde biraz bunları süsledim sinir katsayımın tavanında ;-)



Günlük işlerimi tamamladım, iletileri cevapladım, birkaç rapor inceledim, ofiste bir de çay aldım kendime ve eve gidip yatsam mı hemen yatmasam mı diye düşünmelerdeyim...

1 yorum:

Elift dedi ki...

Ay, evet öyle oluyor bazen, hele de üstüne düştükçe nefreti kalkıyor insanın uykudan da, uyanmaktan da..Bir süre kendi haline bırakıver vücudunu, bakar ki sana sökmüyor bu numaralar, adam olur, yola gelir :))