6 Şubat 2017 Pazartesi

Kısa kısa

Kısa bir İzmir turu, biten sömestri, biraz örgü vesaire ile yıllık izin bitti...
Uykusuzluk sorunumda bir gelişme yok ve yıpratmaya devam ediyor...
Ama yine de ümitlenmek güzel şey, umuyorum ki sabaha dinç uyanacağım günler yaklaşmıştır. Hani bahar gelse, bahçemle uğraşsam, fiziken de yorulsam belki uyuyabilirim yeniden, bekliyorum.
İzmir'de ziyaret ettiğimiz Uşşakizade Konağı'nda (Göztepe) konağın odasında gördüğüm şu zarif işlemeye bayıldım... Dikkatim niye hep bu tür şeylerde bu aralar bilemiyorum, sanki ben ben değilim ;-))

Kayınvalidemin çeyizinden bardak altlığı,


İncecik iplikle işlenmişler, sanırım eskiden 70 numara derlerdi şimdi de öyle mi bilmiyorum, öyle güzellerdi ki, iğneyle kuyu kazmışlar gibi sanki, ellerine sağlık yıllar öncesi kimlerin elinden çıktı ise, rahmetler olsun...

Benim bembeyaz, kar gibi etol şalım da ilerledi neredeyse sona geldim blogcum. Dün gece kenarlarını öylece bırakmak gelmedi içimden bakalım neler çıkacak spontane bir model uyduruyorum yine ;-))


Hep aynı kitabı okuyamadığım gibi hep aynı işe de devam edemiyorum, mutlaka 2-3-4 şey birarada
olmalı zorunluluğum varmış gibi, bu arada bir arkadaşımın "bana yapar mısın?" diye gönderdiği modelden ördüm birkaç renk, kitap ayracı yada toka, çanta vs süsü olarak kullanacağını tahmin ediyorum, Zeynep ve Elif de çok beğenince birkaç tane daha ördüm ;-))







Sevgiyle kal blogcum...

4 yorum:

ruşyena dedi ki...

o şal ne güzel oluyor öyle...

Ecehan dedi ki...

Ayyyy, sizin beğenmenize çoook sevindim ki... Teşekkürler ederim...

laleninbahcesi dedi ki...

Aaaa sen pıtır pıtır yazı eklemişsin buralara😍 Uyuyamadığım zamanlarda kulaklıkla radyo tiyatrosu di liyorum, aman polisiye seçme insan meraktan uyıyamıyor. Şöyle aşklı meşkli naif şeyler seç. Ya da yatakta oku, uykun gelince hemen at kitabı 😍😍 Zaman zaman ben de uykusuzluk çekiyorum. Böyle olunca artık yatakta debelenmeyi bıraktım hemen kalkıp salona geçiyorum.


Evet yetmiş numara o ipler, annem de onu kullanırdı, 21 numara tığ ile örerdi.

Ecehan dedi ki...

Lale ablacım, radyo tiyatrosu aklıma geldi ama bulamadım ben, beceriksizim bu konuda ;-) Sonra da korktum ben bunun devamını merak ederim felan diye ;-) Sabah 07:30'da kalkmak zorundayım aslında o geriyor beni, zorladıkça şeyi ;-) çıkıyor...