24 Ocak 2017 Salı

CAAANIM BLOĞUM ;-))

Bu tekrar dönüş heyecan yarattı bende ;-)
Uzun zamandır içimi dökememişim bir yerlere gibi sanki; sanki, burası özel başka bir köşe gibi...
İstikrarla devam etmek istiyorum bu sefer...
Bu kadar uzun aradan sonra hayatımda belirgin değişiklikleri not edeyim barim diyorum ;-)
Son 5 yılım olağanüstü yoğun geçti, 3 ay kadar önce bölüm değiştirdim, şimdi çok daha huzurlu ve mutluyum, çok şükür...
Yavruların ikisi de Muğla'da yatılı okuyorlar, Elif 12.sınıfta bu sene, sınava hazırlanıyor bir gayret, Zeynep 10.sınıfta. Yurt hayatı yavrularımı daha bi olgunlaştırdı, büyüttü sanki ama bu iyi bişey mi pek de bilemiyorum bazen... Benim gözümde daha minnacıkken kendi kendilerine yaşamayı ve birçok ihtiyaçlarını kendileri karşılamak zorunda kaldılar, yoruluyorlar, kıyamıyorum... Haklarında hayırlısı olsun inşaallah...
Ben işsel anlamda biraz rahatladım ama halâ kendime gelebildim mi, cıkk ;-( Bi garip hallerim var, evden dışarı pek çıkasım gelmiyor artık, hep bir ev kuşuydum ama şimdi daha da fazla sanki...
Evde oturunca da hiç ev işi felan yapasım gelmiyor mümkünse, ev temizlemek, ütü, mütü hiç bana göre olmadıydı zati ;-)) Sadece koltuğumda oturayım bi kitap okuyayım, örgü yapayım ohhh misss...
Çocuklar genellikle cuma akşamı gelip pazar öğlen dönüyorlar, yemek, pasta, vs koşuşturuyorum o 3 gün o kadar, geri kalan günlerin 1-2 günü o yemeklerin kalanlarını tüketiyoruz, diğer 2-3 gün de çorba vs işte...
Ben çok ona buna atlayan zıplayan bir kişilikte olmamama rağmen şu hobi konusunda bu kadar maymun iştahlı oluşuma şaşırıyorum. Herşeyi aynı anda yapasım var, arkamda atlı gelir gibi, güya hobi diye başladığım şeyler sıkıntı verebiliyor bile bazen ;-) Bir büyükçe dolabı kendime hobi dolabı yaptım, sığmıyorum da sığmıyorum halâ, annem çok üzülüyor sürekli çalışıyor, dinlenmiyor oluşuma ;-)) Oysa ben de kızlarımın bu gibi şeylere hiç ilgi duymamalarını anlayamıyorum şimdilik, evet öğrenciler, evet zor bir okulda okuyorlar ama ne bileyim insanın accık da canı istemez mi, ayole? Oysa 8-10 yaşlarına kadar beni bezdirdilerdi, elime ne alsam onlar da yapmak isterdi, Elifim domates değil illa da soğan doğramak isterdi o yıllarda...
Falan falan..
İlk defa yazınca uzattım, durucam ;-)
Amaaaa son yaptığım cicilerimi paylaşıcam yine, facebook'ta olmayan arkadaşlarım için mesela ;-)
Bir battaniye yapamayacak olsam da (yemiyo o kadarı), ne bileyim belki bi şal vs olabilitesi olabilir, bu popcornlu modele epeydir aşıktım ;-) Yapmasam olur mu, Allah muhafaza ;-))








2 yorum:

Derya dedi ki...

Hoşgeldin Ececim, yazılarını ve tabiki güzel elişlerini merakla bekliyorum sevgiler... :)

ruşyena dedi ki...

blog dünyası daha içten... hoş geldin ececim...
ve hayat zor...iyi savaşçı olmayı gerektiriyor.. kuzucukların küçük yaşta gardlarını almayı öğreniyorlar... Allah ufuklarını ve yollarını açık etsin...
Örgüne de bayıldım... ellerine sağlık... sevgiler... öpücükler... :)