20 Nisan 2012 Cuma

Yaş 40, yolun yarısı ;-)

Bir perşembe günü doğmuşum bundan 40 yıl önce.
Annem, doğum yaklaşıyor diye hamama gitmiş ve sancıları başlamış, eve dönmüş, ebe gelmiş, ben doğmuşum.
Bu kadar çabuk, pırt diye yani. Baloncuk gibi ;-)



Yaşımı otuzlu sayılarla ifade etme devrimin kapanması bende garip bir etki yaratıyor.
Neden?
Bilmiyorum. Bilsem de bilmesem de el mahkum alışırım zaten, sorun yok.

Peki bu 40 yıla neler sığdı?
Şahane bir aile, anne-baba-kardeş-yeğenler-akrabalar.
İki evlat.
Şahane ve ölümsüz bir sevda.
Türkiye şartlarında iyi sayılabilecek bir meslek.
Harika dostlar.
Şiirler, yazılar, öyküler.
20'ye yakın ak saç teli.
E daha ne olsun di mi?
Şükür.



Peki bu 40 yılda her istediğimi yapabildim mi?
Bazıları öylesine büyüktüler, hayalleri bile öyle yüksekteydi ki, 40 yıla sığmadı, sığamazdı. Ben de direteceğime bende kalan hatıraları ile yaşamayı, yaşlanmayı seçtim.
Şükür.



Peki bu 40 yılda kendi hayatımı mı, diretilen hayatı mı daha çok yaşadım?
Sonucu ne olursa olsun, önüne geçemediklerim, ardında yürüyemediklerim hariç, evet ben hep kendim oldum. Zaman zaman acı bile vermiş olsa.

Eğer başarabilirsem 40'lı yaşlarım için planlarım var. Kısmetse, vakit dolana kadar bir bir yaparım onları.
Önce sağlık diliyorum, hepimize, sizler de dahil.
Çocuklarımın çok iyi eğitim ve öğretim almasına yardımcı ve yol gösterici olabilmek, en büyük hedefimdi ve de bu böyle devam edecek.
Onlar tahsillerini ve yollarını belirledikten sonra ben bir bağ ya da köy evinde, basma entariyle, dantel örüp, kapı önünde çekirdek çitlemek istiyorum mümkünse.
Bir ineğim olsun, 8 tane de tavuğum.
10 salatalık fidem, 15 domates fidem, 10 enginar fidem, bir paket maydanoz tohumu ekebileceğim bir bahçem, bir kök nane ekebileceğim kadar da minik süslü bir bahçe.
Tahta sandalyelerim olsun ve ben onları rengarenk boyayayım.
Renkli lambaları takayım seyyara onuda ağaç dallarına asayım, seyrederek gece uykusuna dalayım mesela.
Ooooo bunun sonu gelmez ;-) Uçtum ben yine.
Neyse.
Böyleyken böyle.
Yolun yarısından ;-))) hepinize sevgiler. Mırrrrrrrrrrrrrr...

19 yorum:

Aynur (Küçük Hala) dedi ki...

tüm sevdiklerinle birlikte sağlık, mutluluk ve huzur içinde geçireceğin nice güzel yılların olsun Ecehancım
sevgiyle...

bir kase lezzet dedi ki...

ARKADAŞIM İYİ GÜNLER
MUTLU MESUT OL EMİ:):))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))

orhankaradogan dedi ki...

Doğum gününüzü en yüce dileklerimle kutluyor, sağlıklı, mutlu, huzurlu nice yıllar yaşamanızı diliyorum.

ZEYNOGRAF dedi ki...

Doğum günün kutlu olsun canım annem benim seni çok seviyorum.Nice mutlu yıllara!..

Ferhat Bayram dedi ki...

sevdiklerinle daha nice senelere..


http://ferhatbayram.blogspot.com/

okuyan dedi ki...

Ailenle ve tüm sevdiklerinle mutlu günler, umut dolu yarınlar diliyorum. Yeni yaşın tüm güzellikleri getirsin hayatına inşallah.
Ve dilerim tüm hayallerin bir bir gerçek olur.
Sevgilerimle.

bozbek dedi ki...

Bütün dilekleriniz istekleriniz gerçek olsun.. Mutlu mutlu seneler :))

Kısaca Fd dedi ki...

mutlu gitsın bu ömür :) yaşlı bir nine ol ınşallah :) nasıl bi dilek bu değil mi. Ben olmanı istiyorum işte. Torununun torununu sev ınşallah :) neyse beni dövmeeden gideyim burdan. Ayrıca bi ineğim olsun diye başlayan dileklerin bana hiç yabancı değil. Var bir de değil 3 4 tane. 2 3 tane küçük dana. 8 10 tavuk , bazen tavşan, hep bi kaç kedi bazen köpek, ekmeği kendi buğdayımızdan yapıyoruz, peyniri yoğurdu yağı kendimiz , yakacak bahçeden geliyor yine, sebze aynı şekilde... Ama sandığın kadar eğlenceli mi dersen: hayallerini kirletmek istemem :)

annemahsustan dedi ki...

Tüm hayallerinin gerçekleşeceği yıllar sizinle olsun... Doğum günün kutlu mutlu olsun... Herşey gönlünce olsun canım. Çookk öptüm.

Noblesse dedi ki...

doğum günün kutlu olsun, nice yıllara mutlulukla, sağlıkla

Derya Kuzusu dedi ki...

Ececim doğum günün kutlu olsun, iyiki doğmuşsun, sevdiklerinle ve dilediğince nice yaşların olsun.. :)

Newbahar dedi ki...

4 yıl sonra seni yakalıyorum dostum:)

Dört yıllık tecrübelerini anlatırsın artık, kırklı yaşlar!... diye başlayan cümleler ile.

Seni seviyorum, aileni, kızlarını, yaşadığın şehri, dostlarını...
Seni sen yapan herşeyi!

Sen hayaller kurmaya devam et, hayallerin yerini hatıralar alıncaya kadar insan genç kalır.

Seni sen yapan her şey ile nice yıllara dostum.

ruşyena dedi ki...

mutlu yıllar dilerim...

fiamma dedi ki...

Nice 40 yaşların olsun, yol uzadı artık yok öyle yolun yarısı demek:) büyük düşün...

lale dedi ki...

Ecehannn en sonda ki dileklerini okurken ben de seninle havalandım havalandım.

Bu 40 yıllık hayata ben de sığdığım için çok mutluyum.

Yeni yaşında sağlıklar mutluluklar keyifler ve tüm sevdiklerinle birlikte mutlu anlar dilerim.

İ.x.İ.r dedi ki...

ahh geç de olsa kabul et.. iyi ki doğdun,nice senelere!! :)

jale dedi ki...

Daha nice 40 yıllara sağlıkla,sevdiklerinizle.sevgiler...

Nazan dedi ki...

Sevdiklerinle nice güzel yıllara Ece...

Bal Sultan dedi ki...

iyi ki son yazılarıma yorum bırakmışsınız da, blogunuzu keşfettim. Geç bir mutlu yıllar da benden. 35imden bakınca, umarım 40ta ben de güzel bir tablo çizebilirim diyorum. Sevgilerimle.