18 Nisan 2011 Pazartesi

Kendimden mi, kendime mi kaçsam?

Tıpkı dışarıdaki hava gibi ruhum.
Kâh gök gürültülü, kâh güneşli, kâh yağmurlu.

Hep birşeyleri yapmak için acele etmem gerekiyor, sakin sakin yaparım diyebileceğim hiç bir iş beni ya da ben o tür işleri bulmuyorum nedense.
En ufacık birşey için bile "amaaan bu da benim kontrolümde gelişmesin, n'olcaksa olsun" diyememek hastalığım hiç geçmiyor çok şükür(!)
Niye herşeyi ben düşünmek, niye her planı ben yapmak zorundayım ki hayat?
Yoruyorsun beni ama benim tercihim bu değil bilesin.
Ben de herkese "görüşürüüüüz" diye kapıyı çekip bir arkadaşımla kahve içmeye, dedikodu yapmaya, hınzırlık etmeye gitmek istemez miydim sanıyorsun?
Ben de çocuklara "boşverin bu hafta sonu dersi mersi, hadi sinemaya, hadi pikniğe, hadi spora" diyerek onları şaşırtmak istemiyor muyum sanıyorsun?
Hesapsız kitapsız, sadece içimden geldiği için bir dostumun kapısını ansızın çalıp -ben geldim- demek istemiyor gibi mi görünüyorum sana?
"Bugün hiç ofis çekecek durumda değilim" deyip, kendimi "n'olursa olsun, olmak istediğim yerdeyim oh canıma değsin" diyerek izin mizin almadan kimseden üstelik, dağa bayıra koşmak istemiyor gibi de görüyorsundur Allah bilir şimdi sen beni, ha?

Kendimden mi kaçsam;
Kendime mi kaçsam!
Bilmezlerdeyim.
Diyorum ya,
Tıpkı dışarıdaki hava gibi ruhum.
Kâh gök gürültülü, kâh güneşli, kâh yağmurlu.

Ecece-2011

3 yorum:

laleninbahcesi dedi ki...

Ececim valla 16 yıl önce aynen böyleydim. Aklıma geldi brrr dedim. Ama şu anda kafama estiği gibi yaşayabilmek için aynı yollardan geçtim inan... Dikenli bir yol anlayacağın.
Öptüm seni çoookkkk

hasret senfonileri dedi ki...

BANA KAÇ!!... ECELERİMİNECESİ.

BENİ GÖRÜNCE.... DİNLEYİNCE... HER TÜRLÜ HALİNE VE DURUMUNA ŞÜKREDİP ZİL TAKIP ÇALA ÇALA MEKANINA DÖNECEĞİNE BAHSE GİRERİM...:))

Newbahar dedi ki...

İnsanın meşguliyetleri ile meşgul olması ne güzel... yorucu olsa dahi!

Havalar güzel olsa biraz daha iyi olacağız değil mi?