15 Nisan 2011 Cuma

Burnumu mu koparacaksın?

Pinokyoluktan değil,
Güzel Ankara'nın hediyesi mi desem, iklim mi desem, salgın mı desem?
Doktora anlattığım gibi anlatayım.
Burnumun arka iç tarafına bi fabrika kurulmuş ve habire salgı üretiyor, ama öyle böyle değil...Durmak dinlenmeksizin ve ben onları ağzımdan çıkaramadım hayat boyu, sürekli aşağılara akıyor bi yerler var ordan daha aşağı da gidemiyor, n'apcam konusunda delirtiyo beni.
Velhasılı hastayım zannedersem.
Eve gidemiyorum bi ton işim var planlanması gereken, yoksa önümüzdeki hafta çöpe girecek.
Allahım havaları biraz daha ılıman yapsan?
Hafta sonu dolu çamaşır sepetini yıkatıp kurutmamı sağlasan?
Cumartesi, pazarı iple çeken bebişlerim ve ben için?
Çok istesem, gene de yapmaz mısın?

1 yorum:

Newbahar dedi ki...

ne kötü bir hal değil mi, can sıkıcı, berbat...

Geçmiş olsun, çoook geçmiş olsun