12 Nisan 2011 Salı

Ankara

Günlerden 12 Nisan.
Ankaradayım.
Soğuk burnumu koparacak sanıyorum.
Umarım elde etmeye çalıştığım kararların yazılarını alıp dönebilirim.
Şimdi iki randevu arası bir zamanda Armada'da kahve keyfi yapmakla meşgulüm;-)
Oturduğum kahvenin adı Budakaltı. Efenim esas Arjantin caddesinde açılmış bir restoran zincirinin bir halkası burda da açılmış ve o restoran Budak Sokak No:6 adresindeymiş, oluvermiş sana Budakaltı.
Çok hürmetkâr bir çalışanı var, ne istesem(pisleşme hemen) güleryüzle karşılıyor.
Çok minnak seste yumuşacık bir müzik var, bu soğukta insanın içini okşuyor.
Burası sıcak Allahtan.
Yıllardır büyükşehirde yaşamadığımdan mıdır nedir her gelişimde olduğu gibi yine o kocaman kocaman binalara ve akılalmaz trafiğe bakakalıyorum.
Alışveriş merkezine sabah 10:00'da tıkır tıkır şıkır şıkır gelen mini etekli bayanlara da ayrıca bi gıpta etmişliğim var tabi eskiden beri ama valla hava çok soğuk bu garibanlar zatürre filan olur alimallah.
Şaşırıyorum, belki tam bir köyden indim şehre muhabbeti.
Seviyorum yaşadığım kenti.
Ah bir de ailem yanımda olsa!

5 yorum:

derya dedi ki...

Hoşgeldiniz Ankara'ya.

Newbahar dedi ki...

Ah birde hava bahar havası olsaydı değil mi bacım?

Bahtı kara Ankara'nın hava kirliliği eksik olmasada siyaset kirliliği var şimdilerde bolca.

Umarım şehir seni yutmadan evine sağ salim dönersin.

hasret senfonileri dedi ki...

ben de bu ayın 25 inde her zaman gidip oturduğum budak altında senin oturduğunu düşündüğüm masada oturup seni düşüneceğim eceleriminecesi.. Belki bir gün.... diye şarkılar söyleyip içimden!!!

laleninbahcesi dedi ki...

ah keşke aynı tarihlerde olsaydık Ankarada ... belki budakaltında bir kahve molasını paylaşabilirdik...
Ben de şaşıyorum onlara, ağustosta ne giyeceksiniz bacım diyorum:))
Öptüm çokk

aysema dedi ki...

Bahar gelsin Artık...