5 Haziran 2017 Pazartesi

Akşama kadar ör kızım, sabaha kadar sök kızım...


Akşama kadar ör kızım, sabaha kadar sök kızım...
Her şeyi hep beceriyor değilim tabi, bu post onun için kalsın burada...
Bu ipte mi yoksa bende mi sorun var anlamadım valla zira bu ikinci sökülüş, ilkini burada başlayıp keyifle anlatmaya, neticeyi de burada anlatmıştım. zaten..
Bir anlık dikkatsizlik eseri, ilk başta yaptığım yanlış tam da bitmeye yaklaşmışken "buna n'oluyo ayol?" dedirtti ve epeyce bir inceleme araştırmadan sonra "tink tink tink" sesi çıkararak düşen jetonları mı anlatayım, çizgi filmlerde başını duvara çarpınca gördüğün yıldızların aynından gördüğümü mü? ;-))
Allah başka dert vermesin tabi de ay öyle çok da kolay değil yani, günlerle uğraş ve sonra bu...



Ben aslında bi kere sökersem bi daha yeniden yapmaya kaçardı hevesim... Ama üçüncü defa yeniden başladım bir şeye, "hayatımızda sanki bir sürü şeye yeniden başlamak zorunda kalmadın da sanki..." diyerek... Ve sanırım, bu hayatımda bir ilk...
Bu sefer sonuç nereye varır bilmiyorum...
Azimle 3.kez başladım, Allah'tan bu sefer motifler kurtulabildi, zayiat daha az ;-))












3 yorum:

Nil dedi ki...

Vallahi azminize hayranım. Ben olsam çoktan kaldırmıştım kuytu bir köşeye.
Bu arada bloğumun yeni adresi http://nilsgirls.blogspot.com.tr/
Uğramak isterseniz beklerim.
Sevgiler.

Derya dedi ki...

Kendim sökmüş gibi oldum ama pes etme ececim bence bu defa şahane olacak hadi kolay gele ;)

Ecehan dedi ki...

#Nil; ilk defa böyle bir azim gösteriyorum valla ;-)) Çok sağolun...
#Derya; inşaallah Deryacım, çok sağol...